Hihi nou mooi! Mijn gyn was zo verstandig nu niet te meten, zei heel nuchter: veel te vroeg in dit termijn om nauwkeurig te meten. Dus ze heeft 'gemeten' maar meer om aan te geven waar het kindje zat. Scheelt een hoop stress hartje klopte goed en de vruchtzak was ook uitstekend van vorm. Dus was voor haar voldoende passend bij termijn. Over 1 week mag ik weer heen, dan kan ze iig meten dan valt er ook echt wat te meten ipv een bolletje.
Wat fijn! Bij mij net zo hoor. Er werd niet echt gemeten maar inderdaad wel om aan te tonen waar het kindje zit en het hartje laten zien.
Dat hele meten is bij benadering allemaal. Mijn oudste (Nu bijna 16 jaar) werd telkens veel ouder geschat. Toen hij 2 weken te vroeg kwam bleek hij amper 36 weken te zijn, dus 4 weken te vroeg zelfs. Bij mijn jongste (Nu 5 weken) kregen we allerlei extra groei echo's (ook nog met 35 weken) want ze was zo klein. Uiteindelijk is zij mijn grootste baby met 50 cm.
Ja dat is ook allemaal zo. Herkbaar hoor. Bij mijn dochter was ik 1 week overtijd, toch leek ze een baby van 36 weken. Ik ben allang blij dat er nu iets aansluit qua termijn. De angst van: het is niet goed gegroeid in de eerste weken is er nu gelukkig af.
Hihi herkenbaar! Ik werd ook een week achteruit gezet bij 1e echo en bij termijnecho wat ik stiekem al had verwacht weer een week vooruit. Gelukkig dat je nu weer netjes op schema bent, het blijft millimeterwerk inderdaad. Gefeliciteerd!!