Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft .. Beide vruchtzakjes waren gegroeid Alleen de ene is 10,9 mm en de andere is 9,6 mm in beide vruchtzakjes leek wat te zitten.. heeft iemand hier ervaring mee? Sorry ben zo onzeker!
Ik denk dat het vrij normaal is dat de niet allebei even groot zijn. Zo lang de vruchtzakjes groeien en er wat in lijkt te zitten zou ik me niet al te druk maken.
Toen ik 6 weken zwanger was, heeft mijn gyneacoloog niets gemeten. Omdat alles zo klein was, dat een Ieniemienie meetafwijking grote gevolgen had. En ik moet zeggen: vind dat een goede insteek Mijn gyneacoloog keek naar de vorm van het vruchtzakje en of er wat in zat. In mijn geval dat er een rondje in en die had een duidelijk knipperend hartje. Op dit termijn kun je eigenlijk alleen zien of het op de juiste plek zit, of de vruchtzak er normaal uit ziet en als je geluk hebt zie je een rondje (want herkenbaar is het echt niet) met een knipperend hartje: maar dat hartje hoeft nu nog niet zichtbaar te kloppen Over een week zul je wel een hartje of 2 zien kloppen als alles goed gaat tot die tijd, wees nu blij dat het op de goede plek zit en dat het er niet afwijkend uit ziet.