Gisteren hier de 20 weken echo gehad! En gelukkig zag alles er goed uit! Mijn boy loopt anderhalve week voor op groei ze wilde een termijn discussie doen maar de gyn wilde de suikerriet etc afwachten kindje lag overal voor op niet alleen specifiek op het buikje, Het mooiste was de laste paar min toen kregen we een mooie 3/4D echo te zien! Ik ben helemaal verliefd bij wie doen ze dat nog meer dat je een mooie 3/4D echo erbij krijg?
Ik kreeg bij de GUO van mijn jongste dochter ook 3D beelden mee. Heeeel bijzonder. Maar onze vk doet dat niet, ik had geluk (bij een ongeluk dat ik die GUO nodig had... had een afwijking aan de placenta).
Ja sorry dit was ook een GUO dus ik kreeg ook deze bij de gyn nooit eerder gehad zo'n mooie 3D echo bij de gyn ik en mijn moeder hebben er intens van genoten
Hier werd dat ook gedaan. Had alleen liever gehad dat ze t gevraagd had want bij 20 weken vond ik t nog niet echt een prettig gezicht. Die magere armpjes en beentjes vond ik echt verschrikkelijk om te zien N. Bij 28 weken zelf een pretecho gedaan en die vond ik wel mooi.
Ik heb bij 15.5 geslacht bepaling gedaan en daarbij ook 3D gehad maar ik persoonlijk vond het niet eng om mijn kindje zo te zien! Zo ervaart ieder het weer anders he!