Vandaag een vroege echo gehad, had er ook al een gehad toen ik positief testte maar toen kon ze niks zien, dat was 2 weken geleden. Ik zou nu 7 weken zwanger moeten zijn, ze had inwendig en uitwendig gekeken maar zag alleen een vruchtzakje zitten, wel veel schaduw en ze vermoedde een vruchtje maar kon het niet met zekerheid bevestigen. Dus dat was wel een tegenvaller, mijn verloskundige waar ik na de echo een gesprek mee had gehad wilde me nog wel gerust stellen dat het vaker voor kwam dat je het niet kon zien, ik heb een donkere huid en overgewicht wat mee kon spelen. Omdat ze toch ook wel graag bevestiging wilde geven, krijg ik vlg week nog een echo maar dan bij het ziekenhuis bij de echoscopie afdeling, daar schijnen ze weer net wat betere apparatuur te hebben. Dus ben benieuwd...
Bij mij werd met 7+1 een echo gemaakt en kreeg te horen dat er alleen een lege vruchtzak te zien was. Mega klap want zou de 3e keer zijn. Dag later naar ziekenhuis voor bespreken curretage..wat blijkt... er zat een prachtig vruchtje met kloppend hartje! Ik heb zeker 10000 x what the f*ck gezegd ik wist niet meer waar ik moest kijken... nu 27+2 en alles gaat goed! Ben ook te zwaar dus ons verhaal lijkt een beetje.. geef de moed niet op... wonderen bestaan! X
het klopt hoor dat ze in het ziekenhuis betere apparatuur hebben, dus wat ontzettend fijn dat ze jou gewoon doorgestuurd heeft, stel dat je bij je vorige echo 3 a 4 weken zwanger zou zijn wat kan kloppen met nog niets te zien, dan zou je nu 5 a 6 weken zijn en ook dat komt overeen met de echo die je nu heb gehad, ik zie dit nog hartstikke positief in, en blijkbaar je verloskundige ook, het blijft even spannend maar ben ervan overtuigd dat je volgende week een prachtige echo heb
jeetje simone dat is met recht een wtf moment ja als je zoiets mee maakt! fijn dat alles nu ook goed gaat.. Wachten duurd alleen zo lang he, heb al echt de hele tijd uitgekeken naar gister dus dan weer een week erbij poehh