lange cyclus, wanneer ben ik dan overtijd?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by pluiz, May 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Hallo,
    Een vraagje, ik heb in een jaar tijd 2 keer een cyclus van 42 dagen gehad en verder altijd gemiddeld 28 dagen (in dit zelfde jaar).
    Vandaag zit ik op dag 47. Heb afgelopen zondag een test gedaan, die was negatief. Mijn vraag is nu: Vanaf wanneer kan ik testen?
    Zit namelijk (hoe gek ook) te wachten tot ik mijn :evil: krijg, dan kan ik eindelijk een afspraak maken voor de hsg.
    Groetjes, pluiz

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Pluiz,

soms zie je wel eens dat door spanning je menstruatie uitblijft. Wellicht onbewust een beetje zenuwachtig voor de hsg. Maar je kunt in ieder geval eigenlijk weinig anders doen dan afwachten helaas. Je zult inderdaad eerst ongesteld moeten worden. (of een positieve test natuurlijk!)

Groetjes Brigitte

3. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Hallo Brigitte,
    Ben ik weer..
    Ik heb afgelopen zondag neg. getest. Zit nu op dag 53 en had gisteren een heeeeel klein druppie roze na het plassen en vanmiddag ook. Doe telkens braaf een verbandje in, maar er is niets te bespeuren. Heb vanaaf ook een mega krampaanval gehad in mijn onderbuik. Is dit nu een menstruatie die niet echt door wil zetten? Of iets anders? Heb altijd al PMS gehad en zo voel ik me al wéken, dus ik ben doodmoe van het gevoel. ik moet namelijk op dag 3/4/5 van mijn cyclus bloed laten prikken.
    Groetjes van Pluiz

4. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Hallo Brigitte,
    Mijn vraag is vanmorgen beantwoord door de :evil: :evil:
    Heb ik dan EIndelijk de afspraak kunnen maken voor de hsg.
    Bedankt alvast!

Groetjes, Pluiz

Share This Page