Dag dames tittel zegt het al , om 17 uur heb ik de 2de echo , ben vandaag precies 12 weken . Heb een echo gehad op 6weken en 6dagen daar was alles prima , mooi hartje ezien . maar toch ben ik best zenuwachtig en bang , je hoort zoveel nare verhalen van een MA of de nekplooimeting die niet ngoed is , die krijg ik namelijk ook de nekplooimeting . (Is hier standaard) . Wat duurt de tijd laaaaang . wou het even kwijt
Besef je dat heel veel kindjes gezond geboren worden. Heeel veel succes vanmiddag! Je kindje ziet er nu echt heel anders uit. Eerst leek he top een garnaaltje en nu al op een mini mensje
Ik besef dat hoor heb al 3 gezonde kindjes maar tegenwoordig hoor je zoveeel vehale, brrr ja gaan we echt al een mini mensje zien ?
Bah zo laat op de dag!! Ik denk dat je voor elke echo wel nerveus bent, heb nu 2 echo's gehad en krijg maandag de termijnecho, als ik er aan denk word ik ook zenuwachtig, gelukkig hebben we die om 09:20 dus wel op tijd. Succes!
Dank je drieka , ja inderdaad voor elke echo nerveus maar nu is ht toh dat tikkeltje extra mt de nekplooimeting en die ermijn van 12 weken , is bijnde vorige 3 ook zo spannend geweest en de 20weken echo ook , nu mag ik weer op 16weke, al hoop ik dan wat vroeger dat wachten vind ik 2 keer niets bah
Ben net thuis . Baby is 6cm 12weken en 3dagen . Nekplooi was,8 helemaal goed , neusbeentje was aanwezig .blaasje was mooi , hartje was mooi . En het zwaaidede hyn xas er 99%zeker van dat het een zoontje word . En moet zeggen iedereen die ik ken die bij haar was heeft ze het goed gehad ben benieuwd volgende echo , 2oktober mag ik weer
Fijn dat alles goed was zeg! Hele opluchting weer. Wij mogen morgen voor nekplooi meting. Kunnen ze vaker zo vroeg het geslacht zien, of is dat geluk hebben?!
Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ik wist niet dat ze zo vroeg het geslacht al konden zien? Stiekem hoop ik dan dat dat maandag bij onze uk ook te zien is Met 16 weken willen we sowieso een geslachtsbepalingsecho laten maken.
Geen idee ik hoor wel van de mensen rondom mij dat de gyn dit praktiscj altijd goed heeft zo vroeg maar het ook maar uitspreekt als ze zeker is . nekplooi trouwens niet,8 maar 0,8
Vond het echt super mooi om zien , hebben vingers e teentjes kunnen tellen , bewoog ook mooi , zwaaide was evht een babytje , ben verliefd hihi