Vroege echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Liesje76, Oct 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

ik ben druk bezig om weer opnieuw zwanger te worden na mijn mk van 20 juni dit jaar.

Denken jullie dat als ik erom vraag een vroegere echo kan krijgen ivm met mijn mk?
    De vorige keer kreeg ik pas een echo bij 12 weken....

Liefs Liesje

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Je kan het minstens voorleggen bij de vk/ha op het moment dat je weer zwanger bent. Misschien hebben ze wel begrip ervoor en krijg je met een beetje geluk eerder een echo...!

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Ik heb het ook gevraagd toen ik weer zwanger was na mijn mk. En kreeg een echo met 6 wk en 8 weken!
    Gewoon vragen en zeggen dat je je zorgen maakt!

4. bubbletje

bubbletje Lid

Sep 23, 2006
    71
    0
    0
    Hoi Liesje,

Waarschijnlijk als je er om vraagt kun je wel een vroege echo krijgen toch? Ik was na mijn vorige miskraam bij de gyn en die zei al dat als ik de volgende keer zwanger zou zijn het het zou begrijpen dat ik dan wat eerder langs wilde komen. Hij zei wel dat je dan minimaal tot ongeveer 6 weken zwangerschap kon wachten anders zie je niet veel op zo'n echo.

Nou ik ben nu gelukkig weer zwanger, en heb ook morgen gelijk al een afspraak, ben toch ook wel beetje bang na vorige keer...

Dus als ik jou was zou ik dat ook gewoon vragen tegen die tijd hoor

5. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Proberen kan altijd!
    Ik kreeg het wel omdat ik meteen weer bloedverlies had. Dus ik belde met 6w en mocht meteen komen. Die echo bleek toen goed. En met 9w weer bloed. Weer komen. weer alles goed.

6. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Gewoon om vragen. Ik had 'm al met 5 weken. Maar vanaf 8 weken heb je er eigenlijk iets aan...

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik krijg mijn 1e echo al bij 8 weken!
    ze wilde het wel eerder doen maar ze zei er is dan toch weinig te zien en dan ben ik nog niet gerust gesteld.
    Want ik ben nog zo ontzettend bang dat het fout gaat en dat er straks met de echo geen hartje te zien is

Share This Page