Hoi allen, weer ik weer stress. Soort van, misschien helemaal onnodig. Ik ben vandaag voor een vroege echo geweest, prive. Ja, dom. Maar ik ben een zak ongeduld. Ik ging er van uit day ik rond de 7 weken zat, wellicht zit ik ook helemaal verkeerd. samenvatting: - vorige cyclus duurde 54 dagen (ervoor altijd 28/30 dagen) - Over het algemeen was mijn ovulatie telkens tussen cyclus dag 16/18 - 14 april eerste dag ongesteld - 18 april laatste dag, met op 19 april heel klein beetje spotting. - 30 april (cyclusdag 17) sex gehad, evenals op 6 en 8 mei. - 24 mei clearblue digitaal 2-3 weken - 30 mei clearblue digitaal 3+ - al met al, ik heb GEEN idee wanneer mijn ovulatie was, maar ik gok tussen 6 en 8 mei - nog steeds geen enkel zwangerschaps ’kwaal’ Resultaten van vandaag: - vruchtzakje aanwezig waar het hoort te zijn, goed in mijn baarmoeder - dooierzak aanwezig - baby zichtbaar - mevrouw meende een hartslag te zien maar kon het niet 100% bevestigen door wazige beeld. - gokt op tussen de 5w5d en 6w3d - volgens mevrouw zou het volgende week wel duidelijker zijn. (Kon niet veel van haar lichaamstaal uitmaken) de vraag en geruststelling waar ik naar op zoek ben: ben ik nog te vroeg? Is baby nog te klein voor een duidelijke hartslag? Zal dat allemaal nog wel komen? Ik heb mijn eerste echo met mijn verloskundige op 18 juni (achteraf had ik beter kunnen wachten, maar mezelf kennende was dat onmogelijk) Bijlage mijn echo
Je zit tussen de 5 en 6 weken. Dat is echt te vroeg..Zelfs rond de 6 weken kan je soms zelf niet het hartje zien kloppen. Niet nodig om zo vroeg een echo te laten maken. Ik ging zelf pas met 9 weken
Stel dat je eisprong tussen de 8 en 13 mei was, dan was je gisteren dus tussen de 5.4 en 6.1 wkn zwanger en klopt het beeld volkomen. Stress is imo overbodig. Ps, topic staat in het verkeerde forum/subforum