Hallo allemaal, na een miskraam van 6 weken geleden ben ik weer zwanger. Vandaag eerste echo in het ziekenhuis en ben zooo zenuwachtig! Heb de hele nacht niet kunnen slapen... Wakker met de gedachte ... Ga ik wel of geen hartslag horen.. Ik hoop t wel!
Ik heb over 3 weken de eerste echo met 6 wk 5 d. Dan moet er toch hartactie te zien zijn? Vanaf hoeveel wk kun je het hartje zien kloppen? Ik vind het echt heel spannend vanwege m'n miskraam vorige maand..
13:45 uur. Pfff ik zat net ff te huilen..( te veel emoties) Ik weet niet eens hoe ver ik ben omdat t vorige maand misging
Haha, zou zomaar kunnen. We vieren zelf geen carnaval, maar dan heb je heel veel tijd over om andere leuke dingen te doen Hee, wij ook op 22 april! Wordt een mooie dag! Heel veel succes voor de dames vandaag, ik hoop op prachtig knipperende pixels op het scherm
Dat denk ik wel Ik had een echo rond hetzelfde termijn vorige week. Iedereen is natuurlijk anders maar ik verwacht het wel En die spanning is heel normaal, zeker als het al eens mis is gegaan. Je wilt zo graag dat het goed is. Hoe is het gegaan? Ik hoop goed!
Nou weet niet hoe het ging... Er was alleen een ring en een vrucht. Ze zei dat ik waarschijnlijk of te vroeg voor de echo of het groeit niet. Na 2 weken weer een echo. Zie foto! Ben zo bang dat t weer misgaat!
He wat een onzekerheid, maar je wist niet zo goed hoe ver je was toch? Hoe is je cyclus hiervoor geweest?
Laatste menstruatie is van 7 januari.. Op 11 februari miskraam ... 14 maart dag 32 positief getest.. Heb een 32 dagen cyclus... Ik zou dus 5.5 wkn zwanger zijn..
Had je voor 14mrt al negatief getest? Van de mk? Of latere eisprong dit x? Hopelijk zit het gewoon goed ik duim voor je!
Hey dankjewel.. Had idd getest op dag 30 en 31 en beide negatief.. Nu nog 2 weken wachten .. Ik sliep al heel slecht maar nu helemaal
Ja zeker.. Misschien ga ik zelfs volgende week een eigenkeuze echo aanvragen tegen betaling. Ik laat t zeker weten
Dat is exact dezelfde echo als die ik had met dl! Mijn gyn legde toen uit dat er periodes zijn dat de groei even vertraagt en dat ze dan sneller groeien. Ik hoop voor je dat je volgende echo een mooi groter kindje laat zien. Disndag om 16u15 de eerste echo. Ik denk dat ik 6weken en 4dagen ben dan. Hopelijk zit alles juist en klopt er al een hartje.
Ik heb donderdagavond de combinatietest. Valt officieel niet onder een vroege echo en ben de 12 weken voorbij (wauw!) maar blijf hier wel meelezen hoor
Gefelocoteerd LianneE dat je voorbij de 12 weken bent! Wat zal dat lekker zijn zeg. Ik heb 13 april mijn echo en dan ben ik 10 weken! Kan niet wachten!!