Ik heb woensdag de derde echo, dan bijna 9 weken als het goed is. Ondanks dat het de derde is vind ik het nog steeds heel spannend. Zou het goed gegroeid zijn?
Ja zo begrijpelijk! Je ziet en voelt zo weinig natuurlijk en wat je voelt beangstigd je waarschijnlijk. Tenminste bij mij wel.. Hoop voor jullie op een mooie echo!
Straks om 11.30 uur de eerste afspraak bij de vk. Ben nu volgens mijn eigen berekening 7 weken en 6 dagen. Vind het zo spannend! Hoop zo ontzettend een kloppend hartje te zien.....
Wat een spannend topic dit! Ik heb volgende week woensdag mijn aller eerste echo ooit. Ik ben dan volgens mijn berekening minimaal 7+2 dus we hopen op een mooi kloppend hartje! Ben nog niet eerder zwanger geweest en ben kotsmisselijk en al veel last van puistjes enzo dus ik hoop dat alles goed zit.
Ik heb m'n moed bij elkaar geraapt en van de week ook gebeld voor een eerste afspraak. Ik ben nu 6 weken, mocht in principe op dexe termijn komen voor een echo, maar heb aangegeven dat ik het met 8 weken vroeg genoeg vind... 15 April hebben we onze eerste echo! Reeeeeeete spannend!
En dames hoe is jullie echo verlopen?! Ik heb al 3 echo's achter de rug en met 6+3 weken een mooi kloppend hartje gehoord! 13 april heb ik weer een echo en dan ben ik bijna 10 weken Liefje13 gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Gisteren eerste echo op 6weken en 4 dagen. En een beginnend hartje gehoord en gezien! De gyn dacht eerst dat het nog wat te vroeg was maar toen ze een beetje van hoek veranderde was het daar! 😃
Fijn he Darinka!! Zo mooi om te horen Gister ook een goede echo gehad. Toch uitwendig geprobeerd en dat ging gelukkig goed. Beeb is mega gegroeid en zag er prachtig uit. Ook het hartje weer gehoord 😍 Meting kwam uit op 9.1 gister, dus twee dagen verder als gedacht.
Oeps, al een tijdje niet meer gelezen hier. Fijn, al die positieve berichten. Prachtige echo's, stuk voor stuk.
Fijn zeg!! Beetje domme vraag misschien maar hoe kan je al het hartje horen, via het echo ding dan? Bij mij doen ze het in ieder geval niet? Micchan, hoe gaat het bij jou? Ook al wat echo's gehad zie ik in je handtekening.
Ja, hij drukte ergens op het apparaat en toen ging het geluid aan. Wel echt maar kort, maar je kon het wel heel duidelijk horen. Met de echo met 7 weken trouwens ook (die was wel inwendig)
Hier gaat het wel best. Ja, die komen nog, haha, heb er nu twee gehad. Krijg bij m'n eigen arts elke twee weken een echo en in het ziekenhuis willen ze me ook in de gaten houden. Ik weet niet of ik daarbij elke keer een echo zal krijgen, dat hoor ik de volgende keer. De ziekenhuisweek valt wel elke keer tussen twee 'eigen arts weken' in, dus dan zou het elke week zijn. Best fijn.