Spannend, ik hoop op een prachtige echo voor jullie allemaal. Ik mag vrijdag weer in het ziekenhuis, ben benieuwd of er veel verschil zit in het beeld.
Spannend dames. Ik mag a.s. dinsdag voor een vroege echo. Ben dan 6 weken en 6 dagen volgens mijn eigen berekening. Ik vind het zooo spannend!! Reden van vroege echo is miskraam, vk was zo lief om te zeggen dat ik daarom wel wat eerder mocht komen (niet eens zelf om gevraagd).
Hai dames! Vanmorgen m'n echo gehad en alles was prima! Mooie hartslag. Toen wij mee keken met de echo begon de kleine te trappen met zijn/haar voetje! Dat was zo bijzonder om mee te maken. Ik ben 3 dagen vooruit gezet en dus vandaag 9+6 wkn zwanger. Een officiël valentijnskindje haha. De vk wou 23 april de nekplooimeting gaan doen, maar ik heb de afspraak verzet naar 4 mei. Dan ben ik 13 weken en dan is mijn moeder hier dus dan kan zij mee kijken tijdens de echo! Dus voor op de lijst; 4 mei nekplooimeting
yesss!!! Vandaag bij de gynaecoloog eerste echo gehad vanwege mmm, bleek 7w 3d te zijn. Het hartje klopt! zag er goed uit!!! volgende week met 8 w en 4 d intake en echo bij de vk
Goede echo's, wat fijn!!!! Ben erg zenuwachtig voor morgen. Gelukkig nu aan het werk (beetje afleiding)...
Ho sorry je hebt helemaal gelijk. Heb nu zoveel topics waar ik in mee klets dat ik af en toe in de war raak met waar er nou wel of geen lijst is. Heb het bij het verkeerde topic gezet! En ik klets alleen mee via mijn telefoon dus af en toe heel onoverzichtelijk. Sorry
Wat een fijne berichten!!!! Pffff.... Hier beginnen toch wat zenuwen op te spelen. Ik voel me zo ontzettend zwanger (lees: misselijk), maar ondertussen zo angstig voor de echo! Dubbel, dubbel, dubbel...
Gisteren weer een echo gehad, 10 weken en 5 dagen werd er gemeten. We zagen een druk bewegend kindje We zijn blij!
Ik helaas een minder goed bericht vandaag.. Eerste echo gehad. Het was een vreemd beeld. Een klein vruchtje zonder kloppend hartje, 2 zwangerschapsringen en een soort vakjes in de baarmoeder. Foto's zijn gelijk doorgestuurd naar de gynaecoloog en die vakjes blijken bloedingen te zijn..kans op een miskraam is dus groot. Over 2 weken weer een echo..
Ik heb as woensdag avond termijnecho.. Poep hem 7kleuren:/ Butterflynova fijn dat jouw echo goed was! Hopelijk breng ik ook goed nieuws