Ben aan het aftellen tot de volgende echo de 28e bij de gynaecoloog. Ik heb verder geen klachten, geen bloeding gehad. Voel me gewoon nog zwanger...zegt natuurlijk niks dus ben benieuwd wat er volgende week te zien is. Maak me best wel zorgen. Ik vrees al voor een miskraam maar ben ook bang dat er misschien cystes ofzo worden gevonden..
28e duurt gelukkig niet heel erg lang meer. Ik hoop voor je op goede afloop en laat mijn duimen draaien. Succes met nog een die onzekere periode uitzitten
Dan zitten we samen in de zenuwen tot de 28e. Ik ben adgelopen vrijdag voor een echo geweest ivm bloedverlies en buikpijn. Er was alleen een vruchtzakje te zien van 7 weken en een dooierzakje, geen vruchtje. VK dacht wel dat ze achter het dooierzakje misschien iets zag wat een vruchtje zou kunnen zijn. De 28e weer terug en hopelijk zien we dan toch echt een mooi vruchtje met kloppend hartje. Maar ik ben ook zo bang en ongerust. Vind het moeilijk nog positief te zijn, wanr bij een vruchtzak van 7 weken moet je toch wel een vruchtje kunnen zien?
Bedankt Melaniie! Stevie84: ook een naar bericht voor jou meis..je zou met 7 weken idd een duidelijk vruchtje met hartje verwachten. Maar het kan ook dat je vanwege een langere cyclus of late innesteling minder ver bent.. Die onzekerheid is killing! Ik ga morgen bellen of ik misschien toch eerder terecht kan, zit mezelf zo gek te maken en dan duurt wachten erg lang! Sterkte!
Ik ben ook al steeds aan het denken zal ik bellen of ik al kan komen, maar ja ze adviseerde toch echt te wachten tot de 28e zodat we zeker tijd genoeg ertussen hebben gehad. Echt killing die onzekerheid idd!! Hopelijk hebben we beiden snel goed nieuws.
Wauw wauw wauw. Niet meer verwacht, maar er zat een vruchtje voor een termijn van 8,5 weken en kloppend hartje!!! Hoe gaat het bij jou mummytobe?
Wat een supergoed nieuws Stevie! Echt heel fijn, nu kan je lekker gaan genieten! Ik ben afgelopen vrijdag naar de gynaecoloog geweest, kon niet meer wachten. Helaas niet veel meer zekerheid gekregen. Er was nu wel een kloppend hartje te zien, maar klopte wel traag. En het vruchtje was in 1 week niet zoveel gegroeid.. Nu maandag weer terug om te kijken hoe het dan is. Grote kans op een miskraam..ik heb nog een heeeeel klein beetje hoop maar we rekenen maar op slecht nieuws maandag.
Stevie gefeliciteerd goed nieuws! Mummytobe och meid nog steeds die onzekerheid gelukkig zat er een vruchtje. Hopelijk groeit die nog bij en krijgt die een stevigere hartslag. Blijf voor je duimen, laat je evn weten?
Bedankt meiden. Mummytobe, hè gets nog niet veel meer duidelijkheid dus. Ik hoop zo dat je maandag toch goed nieuws gaat krijgen. Ik duim in elk geval keihard voor je. Ik had eigenlijk ook geen hoop meer, durfde haast niet te kijken vandaag. 11 dagen geleden niet eens een vruchtje en nu gewoon (via uitwendige echo zelfs) een mooi vruchtje met kloppend hartje. Echt een groeispurtje gehad dus. De vk noemde het een diapauze... dat het vruchtje nog even wat rust nam. In elk geval lieve mummytobe, ik gun het je zo en duim ontzettend hard dat jouw wondertje volgende week ook zo'n goed nieuws gaat brengen. Sterkte met wachten.
Helaas vanmorgen geen goed nieuws gekregen..Het vruchtje was niet meer gegroeid en er was ook geen kloppend hartje meer te zien. Waarschijnlijk is het met 6 weken gestopt met groeien. Woensdag heb ik een intake-gesprek bij de anesthesioloog en zal er een curettage worden ingepland. Nu ik weet dat het niet goed is, wil ik mijn baarmoeder ook zo snel mogelijk 'schoon' hebben. We zijn heel verdrietig maar hebben goede hoop dat het de volgende keer wel goed komt.
Ik kwam weer eens aangewaaid in dit topic en wat een naar bericht Herken je verhaal. Mijn vorige zwangerschap was precies zo.. vruchtje niet verder dan 6 weken en toen snel gecurreteerd. Het is me 100% meegevallen. Veel sterkte met de verwerking, ik vond het aardig zwaar maar wil je ook een hart onder de riem steken: het komt volgende keer vast goed (zie mijn banner!). Sterkte!
Mummytobe, wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte! Weet helaas wel ongeveer hoe je je moet voelen. Ik heb overmorgen mijn eerste echo, ben dan 7w6d zwanger. Vind het opnieuw heel erg spannend! Eerste zwangerschap kreeg ik een miskraam en die angst en onzekerheid blijven heel groot, ondanks dat mijn tweede zwangerschap is geëindigd in een prachtig gezond meisje. Duim voor iedereen met een vroege echo deze week of binnenkort
Ahneee wat verdrietig sterkte met verwerken en hopelijk is het jullie gauw weer gegund en gaat het dan wel goed