Ja veel kleiner! Er is nog een kleine kans maar een kloppend hartje is een serieus goede start zei mijn vk
Gelukkig maar, haha. Het blijft toch wel spannend... Ik last dat als je met 8 weken een kloppent hartje hebt je nog maar 2% kans op een mk hebt. Dit is dan voor de dames tussen de 20-30 jaar. De gyn dacht nu dat ik pas 6 weken was maar dit kunnen ze toch nog niet zo heel goed inschatten? Het is nu toch mm werk?
Ja en kijk 'iemand' moet die 2% zijn.. maar daar moet je gewoon niet aan denken. Je hebt een kloppend hartje dat is gewoon het belangrijkste en nu gewoon broeden op je mini en duimen 98% is gewoon een hele grote kans. Hoe ver ben je volgens eigen berekeningen en had je een regelmatige cyclus? Mijn vk zei ze nu de indicatie 8+3 kon geven (dat klopte ook qua cyclus etc.) maar dat een termijnbepaling pas goed kan met 10-11 weken.
Bij mij gef ze nu de indicatie 6 weken. En ik kon tussen de 6+2 en 7+3 zijn. Maar 6 weken of 6+2 is niet zo duidelijk zei ze, haha. Zie het over 2 weken wel weer Nu in elk geval genieten!
Ja joh, het is zo ienieminie nog allemaal. Ik was blij dat ze bij het meegeven van de foto nog even had gezegd welke kant heeft hoofd is
Ik probeer mezelf ook voor te houden dat ik dit keer bij de 90 % hoor bij wie het wel goed gaat! Aan de ene kant duurt wachten op de echo een eeuwigheid maar aan de andere kant zie ik er tegenop....
Herkenbaar.. Duurde lang maar toen het zo ver was durfde ik eigenlijk niet meer. Wat betreft wachten: het is nu minder dan een week, dat is al bijna! (zo heb ik het gedaan ) De vk had het al gezien toen ze in de wachtkamer zag zitten en was gelukkig heel lief ze hebben zo'n groot scherm boven de bank en die had ze eerst uit gelaten en riep toen gelijk: het hartje! De kans is groter dat het nu goed zit maar ik snap je angst helemaal (heb volgens mij precies hetzelfde meegemaakt, was zelfs ook in serieuze ronde 4 weer zwanger ).. sterkte met wachten!!
Niet deze week een echo. Maar over 3 weken de eerste echo rond de 7 weken. Dit ivm vorige zwangerschap waarbij partner verongelukte en ze het zo leuk en mooi vonden dat vl nu voor het eerst papa word. Dan tussen de 10 en 12 weken weer een echo
Wat is trouwens het verschil tussen een ma en een mk? Ik ben de vorige keer zwanger geweest van een leeg vruchtzakje, heeft dat ook een naam?
Een mk komt spontaan op gang, je begint te bloeden en daardoor weet je dat je een miskraam krijgt. Bij een ma (missed abortion) is het vruchtje al overleden maar is de miskraam (nog) niet op gang gekomen. Daar kom je dus pas achter bij een echo. Net zoals jij er toen waarschijnlijk achter kwam dat het vruchtzakje leeg was... Heel veel sterkte zonnetje
Ja dat dus. Een leeg vruchtzakje heet een 'windei' of een blighted ovum in het Engels. Ik heb niks gemerkt bij m'n MA. voelde me zwanger, geen pijn en geen bloed. overigens is het deze keer wel heel anders maar dat wist ik toen niet. was m'n 1e zwangerschap.
Ik wou dat ik me ook echt anders voelde lianne.. Maar dat is niet zo.. Ik heb eigenlijk nergens last van behalve gevoelige tepels. Ben echt heel bang dat het weer mis is. Ik blijf mezelf de statistieken voorhouden Maarja bij zonnetje was het toch ook weer mis 😣
Schat je bent 5+5. Don't worry. Het zegt NIKS over het verloop van je zwangerschap. en ik begon pas na 6 weken met echt serieus misselijk worden en echt moe te worden. De kans dat het goed zit is gewoon echt veel groter probeer je daar aan vast te houden.
Graag gedaan! het helpt vaak om het van je af te schrijven.. en verder hopen en duimen lastig he dat je 0,0 invloed hebt..