Hier ook geen kwaaltjes hoor! Je gevoelige tepels maar verder niets. Bij mijn 1e zwangerschap werd ik pas na de 1e echo (9,5 week) echt misselijk. Dus wel of geen kwaaltjes zeggen niets. Ik had alleen de vorige keer een vreemd gevoel. Mijn gevoel zei dat het fout was. Nu had ik dat niet maar dat maakt het eigenlijk enger omdat je niet blij durft te zijn. Nu weet ik dat het goed is dus nu ga ik 17 maart pas weer stressen voor de echo van 18 maart Loony heel veel succes vanavond! En hopelijk ook heel veel plezier
Dames! wij hebben vanavond een echo gehad en zagen 2(!) vitale vruchtjes met mooie hartactie. In shock, maar ook heel dankbaar. Hopelijk blijft alles goed gaan!
Dankjullie wel! Zoals ze het nu konden opmeten was het ene babytje 8w3d en de andere 8w2d. Dus lag mooi dicht bij elkaar. Het is zo spannend allemaal. Zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan!
Zonnetje, heel veel sterkte! Loony, wat leuk, twee hartjes! Gefeliciteerd. Wij mogen vandaag om 14:40, ik ben zo ontzettend nerveus.
Dames, ik lees even mee als jullie dat goed vinden. Ben heel pril zwanger maar krijg een vroege echo met 6 weken en 5 dagen. Hebben jullie ook een foto van de echo meegekregen? Ben zo benieuwd hoe dat er uit ziet. Ik duim voor iedereen voor een prachtige echo!
he jij ook hier gezellig! Je moet even op youtube kijken, dan zie je best veel filmpjes en vaak ook nog van specifieke termijnen
Inderdaad een rollercoaster zoals LianneE zegt. Ik kan me goed voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Maar probeer de hoop erin te houden, Zonnetje. Ik duim mee! Leuk dat je mee komt kletsen ButterflyNova! Ik heb een foto meegekregen ja. Je zag niet veel. Een zwarte vlek en een klein wit vlekje daarin haha. Ik had de echo ook op 6 weken en 5 dagen. Ik wil hem best even uploaden zodra ik thuis ben, als je het wilt zien ?
Kwam veelal uit bij een speciaal echo bureau en als ik Google zie ik echo's van dieren haha. Zal nog eens beter zoeken
https://www.youtube.com/watch?v=_NJHW1pH4N4 https://www.youtube.com/watch?v=AzFUDn3il_I volgens mij zijn dit in ieder geval mensen 1 met 6+5 en 1 met 6+6
Ik heb van de vorige ook wel echo's zal ze even plaatsen van 6 en 9 weken en daarna van 12. Misschien dat jullie dat leuk vinden