Vroege echos's deze week!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by olivia23, Mar 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    En 12 weken

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Dank voor de echo foto's en de linkjes naar YouTube, die eerste link lijkt me zenuwslopend. Je ziet pas iets wanneer ze volledig is ingezoomd ;)

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ja maar dat is ook wel logisch met het formaat dat het kindje heeft ;) ze moet bij mij met 8+3 ook alles aanwijzen, ik kon van de spanning niet meer logisch nadenken :D

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wauw Loony wat gaaf!

Hier niet meer deze week, ze is ziek. Nu verplaatst naar dinsdag. Blijf hier wel plakken hoor. :)

5. haailena

haailena Actief lid

Oct 24, 2014
    458
    5
    18
    Zonnetje wat spannend allemaal!

Pff hier net iets wat op een sliertje oud bloed leek in mijn afscheiding :-| ik weet dat het niet erg is maar je schrikt wel ff!

6. Leaf

Leaf Niet meer actief

Dit is mijn echo bij 6 (+5) weken. Je ziet niet echt iets. Een stipje :p.
    Zo jammer dat mijn vriend geen filmpje heeft gemaakt. Ik zou uren kunnen kijken naar het knipperend hartje.

Attached Files:

7. Loony

Loony Lid

Jan 13, 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnetje...wat een spannende tijden. Heel veel sterkte en succes de komende weken met het afwachten. Ik hoop met je mee op een goede afloop!

haailena, kan me voorstellen dat dat even schrikken is! maar zoals je zegt hoeft dat niks te betekenen. Dat had ik zelf bij mijn vorige zwangerschap regelmatig de eerste weken. En dat is allemaal goed gekomen.

Hier ben ik van de grootste schok bijgekomen haha...maar mijn hoofd duizelt van alle vragen die steeds bij me opkomen. Ik heb vannacht ook amper een oog dichtgedaan.
    Gelukkig hebben we nog even om aan het idee te wennen. en ondanks de schrik en dat het spannend is zijn we er ook heeeel blij mee! Het is een groot wonder en een enorme zegening!

19 maart hebben we een vervolgafspraak in het ziekenhuis..dus weer 2 spannende weken.

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Er staat ook onder 7,3 mm hihi echt een mini-boontje nog!

Balen zeg Micchan.. heb je zo afgeteld gaat het niet door :(

Loony, tof hoor. Heb je al kinderen?

Haailena, inderdaad schrikken, hopelijk is het niks!

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Dankje Leaf! Zie ik het mini beebje helemaal onderin? Klopt dat?
    Heb zelf alleen maar echo's gezien van een lege vruchtzak en een echo waarbij de vruchtzak al verdwenen was dus heb geen idee wat ik nu goed is.

Wat voor kleur had het sliertje? Dat is schrikken! Ik had ook zo'n sliertje maar dat was duidelijk rood en werd daarna ook meer bloed..

10. Leaf

Leaf Niet meer actief

@LianneE Ja mini he! 7.3 mm, echt super klein nog! Niet voor te stellen. Ik kan niet wachten tot ik weer mag over 3 weken. Ik ben zo benieuwd hoe het er dan uitziet!

@Butterflynova Het zit rechts van de vruchtzak. Er staan digitaal twee puntjes op (boven en onder het vruchtje) om het op te meten. Dat is het :p.

Ik heb zelf niet echt veel echo's opgezocht en bekeken. Om mezelf niet te gek te maken! haha. Ik zou ook echt niet weten wat goed of normaal is rond die tijd!

11. Leaf

Leaf Niet meer actief

Of wacht, bedoel je je vorige echo's? :s
    Wat erg voor je dat het twee keer is mislukt. Ik lees je handtekening nu net pas. Hopelijk is 3x inderdaad scheepsrecht!
    Voel je je anders dan de vorige keren of voel je nog niet veel?

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Oh goedemorgen, heb de echo foto even vergroot en nu zie ik het heel duidelijk :) Sorry. Beebje heeft op de kleine foto hier in het topic een beetje dezelfde 'kleur' als de rest er om heen.

Ja, de echo's die ik zelf gehad hebt. Bij de eerste zagen we een lege vruchtzak en werd een MA vastgesteld. Bij de tweede had ik al bloedverlies en was ik het vruchtje en het vruchtzakje al verloren.

Ik voel me heel anders nu, had voor NOD al klachten zoals heel moe en gevoelige borsten en dat is nu nog steeds. Ook teste ik nu op cyclusdag 25 al positief terwijl ik vorige keren op cyclusdag slechts een tuurstreepje had. Hopelijk zijn dat tekenen dat het deze keer wel goed zit. Vind het heel spannend en eng.

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik was met 8+3 en mijn frummel is 'al' 1.97 centimeter. Gewoon 2 zo groot in 2 weken. En hij of zij bewoog al een beetje! De vk zei dat ik mijn termijnecho (10+6) al een echt mensje met armpjes en beetjes te zien krijg :) Je zal dus inderdaad wel een flink verschil zien.

14. missloki

missloki Lid

Feb 17, 2015
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier vandaag gelukkig een goede echo, ongeveer 8 weken en een dag of twee/drie. Frummel is 1.62 dus wel kleiner als die van jou LianneE. Maar het hartje klopte dus dat was een hele opluchting.

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!
    En op deze termijn is t toch moeilijk het op de milimeter goed te hebben! (Of die van mij wordt groot, vriend is 2 meter lang haha :p;))

16. haailena

haailena Actief lid

Oct 24, 2014
    458
    5
    18
    Butterfly nova: het was bruinig geen echt rood. En de rest van mijn afscheiding was wit dus kon het goed zien. Verder niets meer gemerkt gelukkig.

17. haailena

haailena Actief lid

Oct 24, 2014
    458
    5
    18
    Missloki gefeliciteerd met je mooie echo!

18. olivia23

olivia23 Niet meer actief

Over een uurtje ga ik van huis weg.... Ben echt kotsmisselijk van de zenuwen 😣

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Oh spannend! Benieuwd! :)

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Succes!! ik zal voor je duimen!

Share This Page