Spannend Olivia! Succes. Wat ben je er vroeg bij met 6 weken trouwens. Hopelijk is het een goed teken dat deze zwangerschap anders aanvoelt en de testen eerder positief waren, Butterflynova. Wanneer heb je je eerste echo?
Zo! Nou nog geen hartje maar mooi vruchtzakje kloppend met de termijn. Mag over 2 weken weer. Dit is voor mij al stap 1 want vorige keer was het volgens de gynaecoloog bij 5 weken waarschijnlijk al gestopt.
Ben je iets gerustgesteld? Fijn dat er iets moois te zien was. Volgende keer een mooi kloppend hartje!
Voor mijn gevoel in elk geval stap verder dan vorige keer. Dus ja ben wel blij, in elk geval geen leeg vruchtzakje. Maar natuurlijk blijft het spannend! Bedankt voor jullie medeleven
Ja megavervelend.. Heb ook al twee keer een minibeetje bloed gehad (al is het beide keren te verklaren), maargoed, knaltesten en kwaaltjes volop, dus we bikkelen maar vier dagen door..
Olivia wat fijn dat je gerustgesteld bent Over 2 weken weer, fijn is dat he? Micchan 4 daagjes is te overzien maar pff wat een zenuwen zal je hebben, haha. Succes met aftellen!
Ik klets ff mee! Wij hebben afgelopen week 6 weken echo gehad. kregen m zo vroeg ivm IUI traject. Alles wa ok zei de gyn en we hebben hartje zien knipperen. Bij 8 weken weer, lijkt n eeuwigheid te duren en ben stik nerveus,hopend dat alles dan weer ok is....