Gisteren eerste echo gehad met 7 wk en 3 dagen. Mooi hartje gezien! Ook de grootte van het kindje klopt precies. Zo super blij!!
Fijn!! Gefeliciteerd Ps volgens mij zit er een foutje in je handtekening, ik denk dat je 2e echo 3-4 is ipv 4-3
Oohh bah bah bah! Morgen de echo en ben super zenuwachtig! 2 weken terug was alles goed en heb alleen maar meer kwaaltjes gekregen! Dus mag wel een beetje denken dat het goed gaat.. Maar nu twijfel ik zoo erg! Gelukkig mag ik om 8.30 uur al Sorry moest ff spuien... @puck123 mooie echo!!
Jeej, mijn echo was super! Mooi hartje gezien en t was 6 weken en 2 dagen. Wij dachten zelf 6 weken en 3 dagen, dus prima op schema 😊
Puck, mooie echo! En gefeliciteerd Maera! Haailena , ik begrijp je helemaal! Maar komt vast wel goed . Zelf word ik ook wat meer gespannen hoe meer de echo nadert.
Ik heb gisteren ook een vroege eerste echo gehad, vermoedelijk ben ik toen rond de 6+4 weken. Alleen het enige wat te zien was is een zwangerschapsring. Verder niets.. Verloskundige zei me uit te gaan van het feit dat er vermoedelijk niets zit en het een zwangerschap is die niet gelukt is. En dat ik een deze dagen een bloeding kan verwachten. Nu vertelde ze mij HCG te laten prikken. En heeft ze mij gebeld gister middag met dat het HCG goed is en past bij een termijn van 5-6 weken... Maandag moet ik terugkomen voor nog een echo mits geen bloedverlies oid. Gebeurt dit vaker? Kan het alsnog goed komen? Mijn zwangerschapstesten liepen ook mooi op. Met een licht streepje tot 1,5 week later een knallende donkere streep. Heb wel sinds 3 dagen pijnlijke beurse borsten en zere tepels. Verder niet misselijk
YES! heel fijn! Gefeliciteerd! mmoniquee, wat vervelend zeg... ik hoop dat het goed komt maar mijn ervaring hiermee zijn niet goed. desondanks duim ik voor je!
Mmoniquee wat vervelend.. Ik heb geen idee of het goed komt.. Misschien ben je minder ver dan je dacht? In elk geval heel veel succes!
Wat een mooie echo! Meiden die deze week mogen heel veel succes. Ik krijg hem volgende week ben dan precies 7 weken als het goed is. Ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet. Zie allemaal verschillende echo's op Internet. Bij de vorige met 6 weken gehad maar dan is er nog bijna niks te zien. Dus nu wel heel benieuwd
mooie echo's dames! Fijn dat het bij jullie goed is. Wat vervelend mmonique!!..ik hoop dat het allemaal goed komt. Sterkte met wachten! Ik mag morgen...ieehhh.