Ik heb morgen een vroege echo. Ik ben dan als het goed is 5 weken en 2 dagen. Dit zo vroeg omdat ik in december een bbz heb gehad. Ik ben erg zenuwachtig en bang ook dat t miss te vroeg is om iets te zien. T gaat me nu nog niet om het hartje maar om te kijkeb of het nu wel in mijn baarmoeder zit. Iemand ervaring hiermee? Liefs!
Goedemorgen dames, wij hebben een kloppend hartje gezien! We zijn heel blij en hopen dat alles goed blijft gaan.
Wauw wat een gave berichten hier zeg! Allemaal mooie echo's. Aanstaande dinsdag mag ik smorgens om 9.00 uur een echo. Moet dan mistens 7 weken zijn... Pfff vind het zo spannend, dit is mijn 4e zwangerschap, was niet de bedoeling om zwanger te raken, maar heb er zoooo veel zin in! Door De echo gaat het ineens echt worden, nu lijkt het nog een beetje een fantasie ofzo....
Gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Ook hier was alles goed met onze 2 wurmpjes! Wel eeneiig met 1 placenta. Dus extra veel controles! Heel blij!
Mijn termijnecho was helemaal goed! Baby goed op groei, hoofdje gesloten en werd veeeel bewogen en op- en neer gesprongen heel erg leuk! hij/zij heeft lange benen haha
Gefeliciteerd allemaal met het goede nieuws! Ik heb a.s. maandag een echo om 8:45 en dan zou ik volgens mijn berekening bijna 7 weken moeten zijn. Hoop op een kloppend hartje want dat was vorige maandag nog niet zo!
Gefeliciteerd LianneE! Ik zie denk ik inderdaad lange beentjes! haha Wat leuk . Succes maandag Blondie21. Hopelijk een mooi kloppend hartje! Ik heb zelf de termijnecho om 11:15. Ik ben best wel zenuwachtig of het nog steeds goed gaat allemaal.
A.s. woensdag hebben wij onze eerste echo. Gelukkig heb ik weinig klachten, maar dat maakt me juist ook wel weer onzeker. Wel groeit mn buik, kan ik dat opvatten als een goed teken?
Het kan...je weet het alleen nooit zeker. Het is altijd heel spannend in het begin maar probeer je vast te houden aan het feit dat de kans groter is dat het goed gaat dan dat het fout gaat. Leaf, veel succes maandag blondie jij ook!
Bedankt voor alle leuke reacties! Superleuk om al die echo foto's te zien, blijft bijzonder! Degene die morgen moeten, succes alvast!
Aaah ik baal!! Ik heb morgen mijn echo, maar lig nu al 3 dagen plat met koorts. Het is te onderdrukken met PCM ...zouden jullie alles op alles zetten om toch die echo te doen? Hoop natuurlijk gewoon dat ik morgen beter ben😁