Wat de titel al zegt, zal ik nu dan toch zwanger zijn deze keer? Ik hoop t zo, want me vriend begon al geintjes te maken dat ik voor zijn 35e verjaardag zwanger moet zijn (over 1,5 maand ). Maar ik test elke maand met de ovulatietesten wanneer me vruchtbare periode is. Ik hou ook elke keer bij wanneer t precies is enzo, mocht t de ene ronde niet lukken natuurlijk. Maar vorige week was t weer zover. Op zondagmiddag positief getest, 's avonds en de volgende dag 's avonds geklust, zou dus precies met die eisprong moeten zijn. Ik kreeg alleen de dag erna kwaaltjes... - Dinsdagochtend kleine puisjes op me borst. - Woensdagochtend hele lichte 'blaasontsteking', maar was na 3 uurtjes weer over. - Donderdagavond weer 't zelfde probleem, weer een korte 'blaasontsteking'. Had de dagen erna wel dat ik veel moest drinken want anders voelde ik me blaas weer beginnen te irriteren (ja sorry, te eigenwijs om naar de HA te gaan. Had er vorig jaar ook wel eens last van, toen ging t ook weer na een paar uur weg). - Afgelopen zaterdag verder geen klachten meer maar met naar t toilet gaan opeens een klein streepje bloed met afvegen. Verder niet in me urine oid, en was ook maar eenmalig. Maar vannacht kreeg ik opeens steken in me rechterzij. Net onder me ribben. 's Nachts toen ook om t uur ongeveer naar de wc geweest terwijl ik dat normaal gesproken nooit heb! Vanmorgen werd de pijn niet minder en ben ik gewoon gaan werken. Maar pijn trok verder naar achteren, dus dacht aan problemen met me nieren. Toch HA maar gebeld en urine opgevangen. In de loop van de dag trok de pijn nog verder me rug in. Van net onder de helft van me rug tot de bovenkant van me billen. Overal deed t zeer. Hoofdpijn kwam er ondertussen ook nog eens bij en t enige wat ik eigenlijk wilde was lekker liggen/slapen. Kreeg echt een 'vermoeidheids-aanval' (ofzoiets). Collega's zaten ook in een tshirtje op kantoor, terwijl ik me dikke vest aan had en 't nog koud had. Even later vest weer uit ivm de zweetdruppels die nog net niet op me voorhoofd stonden. Dus ja, lekker aan t kwakkelen geweest dus vandaag. Op de terugweg naar huis urine even ingeleverd (was bijna zo doorzichtig als water) en na een onderzoekje blijkt dat het hartstikke schoon was. Dus geen infecties gelukkig! Maar nu las ik op internet dat al deze dingen wel kunnen wijzen op een eventuele innesteling. Betekend dus dat ik volgende week positief zal kunnen testen! Laten we 't hopen. Zou leuk kadootje zijn op me verjaardag, een 2e streepje in 't display Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes, Laura
Ik ga in ieder geval onwijs voor je duimen ! Het klinkt wel allemaal voorspoedig maarja je lichaam kan je zo erg in de maling nemen dus ik durf er zo niets over te zeggen
Pff, vanmiddag waren de pijnsteken in me buik/zij vrijwel weg, maar komen nu weer terug zetten. Dalijk macaroni-schotel eten, maar heb tot nu toe nog geen honger. Misschien dat dat dalijk nog wel komt.. Maar die pijnsteken, dat is wel ff jammer. Vanavond op tijd naar bed met 2 ibuprofen. Hopen dat de 'pijn' dan wat zakt zodat ik beter slaap dan afgelopen nacht... edit: Geen Ibuprofen daar 't de innesteling kan tegenwerken!!
Nou, heb toch weer een vreemde nacht gehad... Lag er al vroeg in, was echt op. Had 't koud, dus extra deken gepakt, maar bleef 't dan toch koud hebben. Terwijl ik 't eigenlijk ook weer erg warm had.. Vreemd gevoel iig. Om 12 uur kwam me vriend naar bed, die dreef bijna weg vanwege de warmte die ik uitstootte , was echt zo'n klein kacheltje. Daarna weer moeite gehad om in slaap te vallen, maar uiteindelijk is dat toch gelukt tot de wekker weer om 04.30 ging. Bleef vannacht wel last van me zij/rug houden en met wakker worden was 't er nog steeds. Met lopen moet ik echt me buik inhouden, want uitzetten dat voel ik meteen weer onder me ribben.. Nu maar hopen dat het inderdaad de tekenen zijn van zwanger worden, anders zou ik echt niet weten wat t moet zijn. Groetjes!