woensdag naar de gynecoloog

Discussion in 'Zwanger worden' started by cinderella28, Dec 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cinderella28

Dec 10, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld na mijn miskraam in oktober. Mijn vorige menstruatie duurde 2,5 week en nu duurt het ook alweer twee weken. Ik heb vanochtend contact opgenomen met het ziekenhuis en ik mag gelukkig toch langskomen aanstaande woensdag.

Ik voel me zo onzeker en ben best wel een beetje bang. Ben op het moment ook helemaal niet mezelf, ben ontzettend moe, prikkelbaar en chagerijnig. Heb op het moment erg veel last van pijn in mijn onderbuik een heel andere buikpijn dan menstruatie pijn. Ik heb het gevoel dat er iets niet goed is.

Hopelijk kan de gynecoloog mij woensdag geruststellen. We willen zo graag weer zwanger raken.

2. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    jeetje wat vervelend joh.
    Gelukkig dat je langsmag komen.

Hoop dat er niks aan de hand is.
    Succes!!!

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wat vervelend voor jullie zeg!
    Maar idd fijn dat je wel direct langs mag komen, geeft weer iets meer zekerheid / vertrouwen :)
    Ik duim voor jullie igg.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat vervelend. Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Misschien dat je daardoor ook wel meer voelt als normaal. Dit lijkt me overigens niet vreemd. Sterkte met wachten nog even en ik zal voor je duimen dat alles oke is.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou fijn dat je woensdag al bij de gyn terecht kunt. Hoop dat hij je gerust kan stellen en dat er niks met je aan de hand is.

Succes!

6. cinderella28

Dec 10, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen woensdag had ik de afspraak bij de gynecoloog. Ik heb een inwendige echo gehad en nu bleek mijn baarmoeder nog niet helemaal schoon te zijn, vandaar dat ik blijf nabloeden. Vrijdag 8 jan moet ik helaas naar het ziekenhuis om mijn baarmoeder schoon te laten maken, ik krijg geen curetage, omdat ze dan niet goed kunnen zien wat ze doen, maar ze gaan met een soort camera mijn baarmoeder binnen, zodat ze alles van binnen goed kunnen zien en wat er nog zit weg kunnen halen. Ik had zo gehoopt dat het na bijna 3 maanden niet meer nodig zou hoeven zijn, maar helaas. Ik voel me nu helemaal ellendig al het verdriet komt weer boven. Ik hoop dat het vrijdag allemaal goed zal gaan.

7. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Jeetje wat balen zeg allemaal! Begrijp goed dat al het oude leed weer boven komt. Het liefste wil je gewoon dat alles weer goed was, en het niet nodig was om naar het ziekenhuis te moeten.
    Je moet het maar een beetje zo bekijken, het is goed dat nu ontdekt is dat het nog niet helemaal schoon is. Juist doordat ze het schoon gaan maken hebben jullie weer een betere kans om zwanger te raken. Probeer niet te veel te denken aan hoe het komt dat het nu schoon gemaakt moet worden, maar richt je op waarom het gedaan wordt, probeer vooruit te kijken, hoe moeilijk dat af en toe ook is.

Heel veel sterkte en ik duim voor je!

8. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    wat vervelend zeg.
    Dan denk je het af te sluiten moet je weer terug en komt weer alles boven.
    Heel veel sterkte en succes!!!!!!

9. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je zeg! Maar wel ontzettend goed dat je aan de bel hebt getrokken. Na 8 jan. kun je hopelijk alles afsluiten! Heel veel succes en sterkte!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

He bah, wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed zal gaan en wens je veel succes en sterkte!

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat is wel heel vervelend zeg. Ik hoop dat alles snel weer een beetje positief gaat worden (en dat gaat vast gebeuren na de achtste!).
    Een dikke knuffel van knuffel

12. cinderella28

Dec 10, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier even een update over hoe het nu met me gaat.
    Afgelopen vrijdag heb ik een hysteroscopie ondergaan ze hebben een stuk placenta weefsel van ongeveer 1,5 cm verwijderd dat nog was achtergebleven na de miskraam verder zag mijn baarmoeder er gelukkig goed uit. De operatie is ontzettend meegevallen. Ook heb ik gelukkig niet echt veel pijn ook heb ik bijna geen bloedverlies. het meeste waar ik last van heb is dat ik me nog erg suf voel, maar dat schijnt door de narcose te komen. Ben nu erg benieuwd hoe snel mijn lichaam weer hersteld. Volgens mijn cyclus zou ik aankomend weekend weer ongesteld moeten worden, maar ik weet niet wat de operatie voor gevolgen heeft voor mijn cyclus.

Ik hoop nu echt dat we na 3 maanden eindelijk weer verder kunnen.

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cinderella: gelukkig is het er uit. ik had ook na mijn bevalling nog een stukje weefsel zitten. (en bij mijn m.a bleef het vruchtje ook stevig vastzitten, ook nog eens gecurreteerd)
    na de eerste curretage werd ik na 2weken weer ongesteld (was na mijn bevalling een cyclus had ik nog niet)
    ik hoop voor je dat het vlug weer op gang komt en dat je je miskraam kunt verwerken.
    succes.

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @cinderella: dat hab je achter de rug. Nu maar hopen dat je snel weer een mooie cylus hebt (of eigenlijk kiever niet natuurlijk...).

15. cinderella28

Dec 10, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Na de operatie heb ik bijna geen bloedverlies gehad aleen de dag na de operatie misschien een paar druppels 5 dagen na de operatie verloor ik ineens veel bloed dat leek op een menstruatie bloeding ook had ik menstruatie klachten ik heb voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en ja hoor ik was al ongesteld geworden. Als ik naar mijn cyclus kijk kan het wel redelijk kloppen, maar ben ik wel 4 dagen eerder ongesteld geworden. Mijn menstruatie is nu voorbij sinds gister en tot nu toe geen nabloeding wat ik de afgelopen twee menstruaties wel heb gehad. Hopelijk was dit voorlopig ook weer de laatste. Ik voel me nu ook weer helemaal goed gelukkig.

Share This Page