nu we het rustig aan doen

Discussion in 'Zwanger worden' started by melanietje, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melanietje

melanietje Actief lid

Feb 19, 2007
    288
    1
    0
    heb al enkele dagen ontzettend veel pijn aan de zijkanten van mijn borsten.
    zijn nu eigenlijk niet meer zo hard bezig met 'klussen' omdat men vriend serieus aan het twijfelen is geweest of hij zich er wel klaar voor voelde dus gingen het nu paar maandan rustig aan doen. en niets doen in men vruchtbare periodes.
    ben sinds november gestopt met de pil .
    nu heb ik zo een voorgevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, net nu we er eigenlijk even niet zo mee bezig zijn. kan ook wel weer zijn dat ik me dit inbeeld maar doet echt wel pijn!

2. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He melanietje,

Misschien is het wel raak, maar het hoeft niet natuurlijk.
    Het is heel raar maar vaak als je er helemaal niet mee bezig bent en juist het allemaal even op een laag pitje zet, dan gebeurt het juist!

Ik weet niet of je al bijna aan je NOD bent, maar anders zou ik als ik jou was gaan testen.
    Trouwens wel moeilijk als je vriend er nu anders over denkt.
    Wat vind jij daarvan dan?

SUcces ermee!

Liefs Annika

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Het lijkt me moeilijk als je vriend daar nu anders over denk en je wel zwanger blijkt! Maarre, zodra het zover is, wil je vriend vast niks anders meer! :)

4. melanietje

melanietje Actief lid

Feb 19, 2007
    288
    1
    0
    nog 8 dagen voor men NOD dus dat is nog een hele week , kan het dan wel dat ik dit nu allemaal voel?
    jaa men vriend was even helemaal onzeker geworden, maar intussen gaat het wel weer beter , maar we hadden besloten van het gewoon wat rustiger aan te doen.
    ik denk wel dat ie wel zal bij draaien moest het nu wel zover zijn (ik hoop het toch)
    ik zou het heeeeeel leuk vinden, voel mij er al lang klaar voor , maar je moet met twee zijn he ,daarvoor.
    ik weet niet wat ik ervan moet denken , kan het misschien de eisprong nog zijn waardoor de zijkanten van men borsten zo pijn doen het trekt zo een beetje naar men oksels onder men armen . tja , ik weet het niet , testen hoef ik nu niet te doen , is toch nog te vroeg.

5. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb sinds vandaag ook last van de zijkanten van mijn borsten, heel raar. Maar ik zit nog ver voor mijn NOD...

Share This Page