hey meiden, hier zit ik helemaal in spanning Ik heb vorige maand een mk gehad en ben nu aan het wachten dat ik on wordt. Nog helemaal niks te zien, gelukkig. Nu heb ik vorige week een beetje roze gehad bij afvegen, 1dag en voor de rest helemaal niks. Ik durf niet te hopen en wil eigenlijk nog geen test doen. Vandaag zitten we op dag 33, nog even afwachten, misschien dat on iets langer weg blijft door de mk van vorige maand. Wie heeft hier ervaring mee?
De enige zekerheid die je kan krijgen is een test . Elk lichaam is anders. Aangezien je vorige week een bloedinkje hebt gehad (wat lijkt op een innestelingsbloeding) zou je nu al kunnen testen. Succes, en laat je weten wat er uit je test is gekomen?
hey bedankt voor je snelle reactie. ik had ook het idee dat het een innesteling kon zijn, maar mijn man gelooft er nog niet in haha. Misschien volgende week toch maar eens een testje wagen
Haha die mannen ook altijd . Die van mij is ook zo nuchter. Wat is je normale cyclus? Trouwens (sorry vergeten te zeggen) rot voor je dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk is het deze maand raak .
hey, de vorige waren rond de 30 dagen, langste is 34 dagen geweest, dus blijft spannend nu, mijn banner staat al op 30 dagen, nog even afwachten maar
Hoi Mieke, Hoe gaat het nu met je? Heb je de verleiding nog steeds kunnen weerstaan om niet te gaan testen? Ik duim voor je!
Nee nog geen test gedaan, het wordt wel steeds moeilijker haha. Nog geen teken van on, dus blijven hopen.
nou, vandaag test gedaan helaas negatief. Misschient toch gewoon een langere cyclus deze maand. Afwachten maar weer, kunnen niks anders doen. Zolang er nog geen teken van on is heb ik nog steeds hoop en kans.
Dat is ook zo. Ik zou het nog een weekje aankijken en als er dan nog geen tekenen zijn van , dan er nog maar een testje tegenaan gooien! Sterkte en suc6!
hey, hier nog steeds niet ongi, wel al twee testen gedaan anderhalve week geleden beiden negatief. Dus nog maar even afwachten. Ben zo bang dat mijn cyclus gewoon veel langer duurt door mijn mk op 30 januari. Het is zo moeilijk al dat wachten.
Hoi Mieke, Ik zit net te lezen, en ook ik hoop voor je dat het snel raak is.. Maar ik heb ook een (misschien raar) vraagje: ik lees hier over een beetje roze bloed, nou heb ik net gehad, tot afgelopen maandag en vandaag had ik een beetje bruine bloed.. Echt heel weinig.. Weet jij wat dit zou kunen zijn? Veel liefs
nou bruin is meestal oud bloed, toch? ik heb weken geleden wat roze bloed verlies gehad alleen bij het afvegen, sinds die tijd helemaal niks meer, vandaar.