Goedenavond! Ik heb vandaag een echo gehad, waarvoor ik morgen door ga naar de gynaecoloog. Dit omdat zowel de echoscopist als de verloskundige niet wisten wat ze met mijn echo moesten Ik heb een vroege echo gehad met 5+6 en toen zagen ze een eenling en de termijn klopte met wat ze zagen. Nu vandaag 9wkn zien ze een extra dooierzak. Zowel de extra dooierzak als het vruchtje zagen er beide voor 5 a 6 weken erg goed uit. Alleen weten wij dat het er als 9wkn uit had moeten zien. Dus dat niet kan kloppen. Het zag er niet uit als een aankomende miskraam omdat het er allemaal nog duidelijk en vitaal uit ziet. Iemand die een vergelijkbare echo heeft gehad of echoscopist/gynaecoloog is en hier misschien meer over kan zeggen? We gaan nu een beetje van het slechtste uit een missed abotion van een tweeling, maar morgen dus sowieso naar de gynaecoloog dus dan zullen we meer weten maar ik blijf malen dus ik dacht gooi er hier even een onderwerpje tegen aan. Ps ons dochtertje werd wel ook 2wkn jongergeschat bij de echo’s wat eigenlijk niet kon en ik bleek na de bevalling van haar bij de controlle van de placenta toen twee bijplacenta’s te hebben. Ik heb ook wel eens gehoord van een tijdelijke ontwikkelingsstop in een vroegstadium, iemand er mee bekend of dit echt bestaat of dat dit een fabeltje is? En ik ben benieuwd of het mogelijk is dat je een missed abortion hebt en onder tussen opnieuw zwanger kan raken dus terwijl het oude vruchtje er nog zit een nieuw vruchtje krijgen door een nieuwe zwangerschap? Sorry voor alle vragen zoals ik zei het maalt erg in mijn hoofd
Geloof dat zolang er nog hcg geproduceerd word, er geen nieuwe eisprong kan plaatsvinden, ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt hoor!! Ik ben een leek qua echo's, sorry!
Ik heb geen tips, maar op de foto’s staat wel je naam zo te zien. Is dat de bedoeling gezien je anonieme Nickname @meisjemeisje85 ?
Tja niet over nagedacht en ik kan hem niet meer aanpassen of verwijderen zie ik nu zo ben ik ermet me hoofd dus bij
Ik heb een melding gemaakt ik hoop dat het beheer hier misschien wat aan kan doen aangezien mijn eigen familie het nog niet eens weet. Bedankt voor het attenderen erop!
Ik heb veel vroege echo's gehad. Maar ken er geen wijs uit. Ik zou eerder zeggen dat op de 1e foto een goed vruchtje te zien is en een dooierzakje.. hopelijk in het ziekenhuis met betere apparatuur duidelijkheid geeft. Succes morgen!