wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anoniem1967, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 2 weken is de implanon eruit. Wanneer kan ik testen ? 4 weken geleden voor t laatst ongesteld geweest.

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry implanon is een anticonceptie toch? Haha ben niet zo thuis in ac heb verschillende keren de pil geprobeerd maar niks voor mij.

Je zou eerst je eerste menstruatie af moeten wachten denk ik. Als je aan de ac zit heb je geen eisprong en krijg je een onttrekkingsbloeding, althans das zo met de pil geen idee hoe een implanon werkt. Maar als hij 2 weken geleden eruit is gegaan zou je niet gelijk een eisprong hebben lijkt mij!:D

3. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij implanon kan je gelijk weer vruchtbaar zijn. Dus ook gelijk zwanger. Alleen echt geen idee wanneer ik zou kunnen testen

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Het is net als met de pil je kan meteen weer vruchtbaar zijn maar dat hoeft niet ik weet ook niet wat voor de implanon je cyclus was je kunt het beste kijken wanneer je weer ongesteld word en vanaf dan 4 weken rekenen voor je 1 cylus wat je ook kunt doen is tempraturen na je eisprong gaat je tempratuur omhoog en dan duurt het gemiddeld nog weken of ovuluatie testen gebruiken om je eisprong op te zoeken dan kan je een beetje inzicht krijgen op je eigen cyclus

Deel Deze Pagina