Hey hey, Wil iemand mischien even naar mn tempkaartje kijken? Snap er zelf eigenlijk helemaal niks meer van. Eerst had ik volgens ff op dag 17 mn ei later veranderde hij dit in dag 23. Omdat ik twijfelde hoe het nu zat had ik het hier neergezet en kreeg ik het advies van iemand om er eens een paar onzichtbaar te zetten en dan de kijken wat hij zei. Als ik nu de 13e op onzichtbaar zet geeft ie de dag 17 weer aan anders dag 23. Heb voor de zekerheid nog een testje gedaan dit weeekend en die was heel vaag positief (zie album) Zondagochtend behoorlijk duidelijk posi met kruidvat kruistest (zie album) En vanmiddag na drie uur niet drinken en niet plassen kreeg ik dit: Bekijk bijlage 46450 Volgens mij best positief toch? Heb nu alleen geen idee wellke datum ik het best aan zou kunnen houden... Wat denken jullie? Dit is de link 2aa21b Ovulation Charts Liefs mij
als eerste natuurlijk gefeliciteerd!! ik denk dat je eitje op dag 23 is geweest en FF het dus goed heeft. als ik kijk naar de kaartje van vorige ronde was je temp na je ei rond de 37.2 daar zat je nog niet op na dag 17. je temp steeg niet echt ten opzichte van je gemiddelde temp voor je ei. vandaar dat ik denk dat je eitje op dag 23 is geweest en je nu dus eigelijk nog voor je NOD zit dat betekent dat je je NOD rond 28 januari is.. ik weet niet hoe lang je LF normaal is? en dat je uitgerekende datum 7 oktober zal zijn. je bent nu dus 3 weken en 4 dagen zwanger. maar met zekerheid kan ik het natuurlijk niet zeggen dat zal de eerste echo zich moeten uitweizen
Dank je wel voor je reactie. Het leek mij eigenlijk ook de 23e maar vanwege de erg snelle en wel heel duidelijke posi testen ging ik toch een beetje twijfelen. LF heb ik eigenlijk geen idee van. FF zegt 19 maar heb het maar 3 keer gedaan waarvan 1 x na de bevalling waarbij ik volgens FF helemaal geen eisprong heb gehad, 1x gewoon en de keer daarna had ik een miskraam. Dus heb echt geen idee wat ik daarvan moet dneken. Denk maar gewoon op 14 houden? Anders zou ik 10 dagen voor NOD duidelijk posi getest hebben en heb t idee dat dat niet echt kan? Liefs mij
heejj.. denk dat je indd het beste 14 dagen aan kan houden. op zich maat een LF niet echt uit wanneer je zwanger bent want het eitje nesteld zich nog steeds binnen 5 a 10 dagen na je ei dus je kan daarna gewoon posi testen maakt niet uit hoe lang je LF normaal is.. alleen als die te kort is kan dat een probleem opleveren. ik hoop echt dat het nu allemaal goed gaat en je over 8 maandjes opnieuw een wondertje in je armen mag sluiten. Liefs xx
Dank je wel... Ik ga er dus maar vanuit dat ik Donderdag mn NOD heb. Hoop dat jij ook gauw een mooie posi test in handen hebt. Liefs mij