Hier even een positief verhaal voor degene die lange cyclussen hebben en zwanger willen worden. Ik heb in februari van dit jaar een miskraam gehad met 6 weken. Daarna had ik een cyclus van 70 dagen. De volgende cyclus was 50 dagen. In de derde cylcus had ik met 70 dagen erg veel buikpijn en toen hebben ze een echo gemaakt om te kijken wat er aan de hand was. Toen dachten ze op de echo te zien dat ik PCOS heb. 16 aug. afspraak gehad bij gyn. om te kijken wat we gaan doen aan de lange cyclussen. Op 18 aug ongi geworden na een cyclus van 90 dagen. Vanmorgen hadden we een afspraak staan bij de gyn voor uitslagen bloed en uitslag zaadonderzoek. Eerst thuis een test gedaan om een zwangerschap uit te sluiten. Deze was vet positief! En dat met een cyclus van 30 dagen. Heel bijzonder!!! Voor degene met lange cyclussen het kan dus echt wel zonder iets te slikken!!!
Mijn succesverhaal.. vorige cyclus 56 dagen, nu op dag 104 en vanochtend een positieve test. Terwijl ik net vandaag een afspraak had bij de HA omdat ik dacht dat ' het' niet werkte!! Het kan en hou vol!!
Dat schept hoop! Mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil was 50 dagen.. Eerste dag van de vorige menstruatie was 22-8.. Dus het is nu afwachten wat de 2e cyclus gaat doen...