Hallo, Ik heb een vraag maar weet niet of ik hem hier bij het juiste forum stel. Het zit zo, Ik heb deze maand mijn eisprong gevoeld. En met mijn temperatuur klopte dit ook. Ik had een aantal klachten, 4 dagen overtijd, veel misselijk, lichte krampjes en steekjes bij mijn baamoeder/eierstok, opgeblazen gevoel, enz. Toen ik overtijd was heb ik een testje gedaan, deze gaf negatief aan. Toch heeft het 4 dagen aangehouden. Daarna ben ik ongesteld geworden. Het is minder dan anders maar bevat wel heel af een toe een stolseltje. Gisteren moest ik naar een huisarts omdat er al een paar dagen waarschijnlijk een kleine bloeding in mijn maag/darm kanaal heb. Toch vroeg de arts zich af of ik toch niet zwanger zou kunnen zijn. Toen ik vertelde over de stolseltjes zei hij dat de kans wel klein is. Toch ken ik iemand die dat wel had en toch zwanger was. Vandaag ben ik niet meer ongesteld en het gekke is dat mijn temperatuur weer gelijk net zo hoog is als voor de menstruatie (na de eisprong). Dit heb ik nog nooit gehad. Ook heb ik nog steeds lichte steekjes en af en toe een licht krampje bij mijn baarmoeder. Ik heb niet meer of minder geslapen dan anders. Ook niet met meer kleren geslapen als anders. Wat kan dit zijn?
Hoi DeboraV, als je denkt dat je wellicht toch zwanger bent, kun je het beste morgen even testen. Als deze negatief is, ben je toch echt niet zwanger. Het komt inderdaad heel af en toe wel eens voor, maar het lijkt me eignelijk niet als ik je verhaal zo lees. Maar voor de zekerheid kun je dus morgen met een andere test wellicht even testen. En anders; het gebeurd in een vrouwelijk leven regelmatig dat de hormoonsamenstelling veranderd en je cyclus dus anders is als dat je gewend bent. Groetjes Brigitte