vroege eisprong, late menstruatie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ann Lee, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann Lee

Ann Lee Lid

25 apr 2011
    91
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Na 1 miskraam zitten we nu in ronde 7. Werd een beetje ongeduldig en vandaar dat we nu zijn begonnen met ovulatietesten. Heb maar gekozen voor de digitale van Clear-blue. Wel duur maar ken mezelf. Loop anders alleen maar te piekeren of het nou wel of niet zo is.

Mijn laatste menstruatie was 9 april. Ben woensdag 20 april begonnen. (dag 12) had toen geen smiley. Volgende dag weer niet en afgelopen vrijdag 22 april had ik mijn eerste smiley:) (dag 14)
    Dit heeft 3 dagen geduurd. (vrijdag,zaterdag en zondag had ik een smiley) Hebben alle 3 de dagen geklust dus hopen dat het goed komt.
    Vandaag was de smiley weer weg.

Mijn gemiddelde cyclus het afgelopen halfjaar is 34 dagen. Dan zou ik nu dus nog ruim 2,5 week moeten wachten op mijn eventuele menstruatie. Is dit niet erg lang? Meestal zit er toch 2 weken tussen de eisprong en de menstruatie.
    Wat denken jullie?

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik moet ook altijd 21 dagen wachten na mijn eisprong.

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Eisprong + 14 gagen = NOD. In jouw geval zou ik 9 mei als NOD aanhouden. Succes op het wachtbankje, meid!!!

Deel Deze Pagina