Afgelopen november raakte ik voor het eerst zwanger. Dit begon al met veel bloedverlies en met 7 weken raakte ik het dan ook kwijt. Daarna in februari weer raak, dit ging met 4,5 weer mis... Sinds die tijd ook nog één keer een heeeeel dun streepje, maar werd gewoon ongesteld. Niet leuk, maar kan gebeuren natuurlijk. Wat ik wel eng vind, is dat ik sinds de eerste miskraam midden in de cyclus opeens ook bloed verlies. Bijvoorbeeld tussen eisprong en menstruatie, dan steeds een dag of 2. Dit had ik voor mijn miskramen nooit. Vaginale echo's zien er prima uit. Een GIS-echo lukte niet, het vocht liep steeds weer terug. Wat ze konden zien leek goed. Nu komt er binnenkort een kijkoperatie, doodeng. Ik vraag me vooral of dit vaker voorkomt. Ik kan moeilijk verhalen vinden die hier op lijken en dat vind ik heel naar. Zo lijkt het alsof het bij anderen niet is voorgekomen, en dat maakt me bang...
Wat ontzettend vervelend voor je zeg.. Ik herken je verhaal niet. Wil je wel veel sterkte wensen! Hopelijk weet je snel meer
Er zijn wel meer vrouwen met tussentijds bloedverlies, maar heb je ook laten testen of je misschien nog restweefsel van je mk of een infectie hebt?
Er is bij de echo gekeken of er nog restweefsel zit, maar ze konden het niet zien. Over een infectie heb ik niemand gehoord, maar zou ik daar geen pijn of koorts van moeten hebben?