kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Louise0405, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise0405

13 feb 2009
    9
    0
    0
    Hallo allemaal,

Kun je zwanger raken als je de 3e en 4e dag nadat je ongesteldheid voorbij sex hebt gehad.

Heb namelijk ineens uitslag inmn nek enjeuk op mn buik enonder mn oksels. en witte afscheiding en hele dag een nat gevoel in mn onderbroek (sorry dat ikhet zotyp)

En steken onder in mnbuik en ongesteldheidsbuikpijn, niet erg, maar voel het wel en dat al een dag of 6.

Kan iemand me verder helpen....?

Groetjes

Edit moderator: Verplaatst naar zwanger worden. De lounge is voor alles wat niet met zwangerschap en symptomen te maken heeft.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi,

Ook als je op die dagen sex hebt kun je zwanger raken. De zaadcellen kunnen best een paar dagen overleven in jouw vagina en dus in actie komen wanneer de eisprong een paar dagen later plaatsvindt.

Hoe lang geleden was je ongesteld, ik bedoel wanneer was die 3de en 4de dag na de menstruatie dat je sex hebt gehad?

Misschien om je gerust te stellen, of juist niet als je wel zwanger wilt worden:
    Ik weet niet zo goed wat wat jeuk in je nek op je buik en onder je oksels te maken heeft met een zwangerschap. Ook is je afscheiding juist minder wit en dunner als je zwanger bent.
    Die steken in je buik en ongesteldheidskrampen kunnen natuurlijk wel duiden op een zwangerschap, maar ik voel dat zelf ook rond mijn eisprong.

Misschien even testen? ;)

3. Louise0405

13 feb 2009
    9
    0
    0
    hey,

Nou ik benop 2-2 ongesteld geworden en vrijdags was het helemaal weg. heb toen zondag op maandag nacht sex gehad, en de maandag op dinsdagnacht. daarna na een paar zijn de klachten ook pas begonnen.... heb zn raar gevoel namelijk. ik moet begin maart pas ongesteld worden namelijk.

Groetjes
    Louise

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ok, dan zou het wel heel snel zijn dat je nu al zwangerschapssignalen hebt... in principe zou je dan nu ongeveer de eisprong moeten hebben (misschien voel je dat wel?) Maar er is wel een kans dat je zwanger bent als je op die dagen sex hebt,dus het zou in theorie kunnen.
    Je kunt dan wel pas over 2 a 3 weken een positieve test hebben, dus nog even geduld hebben.

Brutale vraag: zou je het wel willen?

5. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Volgens mij KAN je zwanger zijn. Maar dat weet je natuurlijk pas als je getest hebt. En daar moet je nog veeeeel geduld voor hebben.
    Pffffff spannend hoor!
    Succes met afwachten!
    Groetjes, Happymam

6. Louise0405

13 feb 2009
    9
    0
    0
    haha, ja ikdenk heel stiekem dat ik het wel zou willen, maar hetis net uit met mn partner, die ging vreemd. maar ik zouhetevengoed best welwillen ja...weet zeker dat ik wel een goeie moeder zou zijn. maarhetwachten duurt nog zo lang. maarja....

groetjes

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Spannend meid... dan ga ik ook heel stiekem voor je duimen dat het zo is... laat je het nog even weten? ;)

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

je kan natuurlijk ook een soa hebben. maar ik weet niet hoe je cyclus in elkaar zit. je zou ook zwanger kunnen zijn, maar die kans is denk ik klein. gan anders even naar de huisarts, die kan ook even testen op soa.

9. Louise0405

13 feb 2009
    9
    0
    0
    nee een soa heb ik niet weet ik zeker, mijn vriend zei dat ie met iemand anders had gekust en niet meer en dat geloof ik ookwel hoor.

Ja ik weet niet wanneer mn eisprong is geweest, alleen die menstruatie pijn heb ik gevoeld en steken rechtsonder in mn buik.

Als ik mn eisprong vroeger heb gehad zou het kunnen. dus ik heb echt geen id.

voor Wen26: Ik zal laten weten als het zo is, maar heb dus echt geen id.

Groetjes

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zou je dat wel zomaar geloven?
    Ik bedoel...hij had vooraf ook vast gezegd dat jij de enige voor hem was?
    Ik vind het een tikkie naief...
    Zorg goed voor jezelf en laat je testen.
    Elmo

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Er is een kans dat je zwanger kan zijn, maar lijk mij sterk dat je al signalen kan voelen.
    En laat je idd even testen op soa.
    Ik merkte het wel snel aan mijn borsten als ik zwanger was, deden pijn en ik vond ze veranderen maar dat is voor ieder vrouw anders

12. Louise0405

13 feb 2009
    9
    0
    0
    nee ik denk echt niet dat ik een soa heb laat het wel testen, we zijn evengoed nog vrienden, dus dat scheelt wel. en dan over 2 weekjes dan maar kijken of ik ongesteld wordt of niet...komt wel goed.

Groetjes
    Louise

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    De kans dat je zwanger bent geraakt is vrij klein, maar niet onmogelijk.

De kans dat je een soa oploopt en klachten hebt zoals die jij beschrijft hebt, zijn niet minder onmogelijk. Hoe erg je je vriend ook vertrouwd. Een goede vriendin van mij was getrouwd met een man en die heeft haar ook aan een soa geholpen en denk maar niet dat hij haar ooit verteld heeft dat zij niet de enige was. ;)

Ik zou voor je eigen gemoedstoestand jezelf even laten nakijken bij de HA, een soa kan er namelijk voor zorgen dat je nooit meer zwanger kunt worden en dat risico zou ik niet willen lopen als ik jou was.

Als je je vriend zo vertrouwd dan zou een soa-test bij de HA je geen vrees moeten geven, aangezien de test dan negatief zou uitpakken. Het kan ook een schimmelinfectie zijn en dan krijg je ook een middeltje van je HA. En een HA krijgt dit soort vragen regelmatig dus die zal niet vreemd opkijken, het is juist verstandig een test te laten doen zeker als je onveilige seks hebt. Je hebt tenslotte maar 1 lichaam. ;)

Deel Deze Pagina