Deze maand juist geen pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jonie2, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen cyclussen steeds vanaf eisprong tot menstruatie pijnlijke borsten gehad. Nu heb ik vorige week m'n ei gehad en tot nu toe nog steeds geen pijnlijke borsten. Van mijn eerste zwangerschap weet ik dat ik ook niets voelde voor mijn NOD.. Pff, wat is dit zenuwslopend! Moet nog een week wachten tot ik kan testen. Wie herkent dit en was zwanger??

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de eerste maanden (lees de eerste 8 maanden ongeveer) ook altijd pijnlijke borsten tussen ei en NOD.
    Sinds een paar maanden heb ik dat niet meer (of pas vlak voor NOD), maar ben helaas ook nog niet zwanger...

Hoop natuurlijk dat het voor jou wel goed nieuws betekend ;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai Jonie,

Overal las ik voor mn zwangerschap dat vrouwen last kregen van hun borsten wanneer ze zwanger waren...Alleen was het bij mij zo dat mn borsten altijd zeer deden na mn ei, dus bij mij zei het niks. Maarrrr, toen ik zwanger bleek te zijn van ons zoontje had ik dus ook juist GEEN pijn in mn borsten! Je bent de eerste van wie ik dit nu ook lees, dus ben heel benieuwd of je zwanger bent! Ik kreeg wel zere tepels die ik normaal niet had. Veel succes:D

4. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb precies hetzelfde op dit moment! Afgelopen rondes ook overal last van, zere/gevoelige borsten, pijn in mn buik, beetje misselijk. Nu de laatste 2 weken heb ik op een beetje buikkrampjes na nergens last van. Ook geen gevoelige borsten.

Morgen ga ik testen, dus dan kan ik je vertellen of ik zwanger ben of niet.

5. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ik ben ook heel benieuwd. Het kan dus wel! Ga vrijdag pas een testje wagen heb ik met mezelf afgesproken. Laat even weten of de uitkomst van de test is morgen! Ben benieuwd!
    Liefs

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had ook 2 jaar lang iedere maand allemaal vage klachten die op een zwangerschap leken. Toen ik ook echt zwanger was merkte ik helemaal niks... Dus het zou heel goed kunnen!

Succes met testen ( en wachten ;) )

7. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ook ik heb na mijn eisprong altijd pijnlijke tepels, deze maand helemaal niks! Heb wel getempt dus weet zeker dat mijn ei geweest is. Wil me niet teveel in mijn hoofd halen, maar een beetje spannend vind ik het wel!

8. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb vandaag getest, helaas negatief.
    Maar nog niet ongesteld dus heb nog hoop.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bij mij verschilt het ook per maand: de ene maand heb ik wel last van mijn borsten en de andere maand weer helemaal niet. Maar helaas nog geen zwangerschap na 13 rondes..

Overigens heb ik bij mij sterk het gevoel dat het samenhangt met de kant van mijn eisprong (die ik heel duidelijk voel): als hij links springt heb ik wel last van mn borsten, als hij rechts springt helemaal niet.. Raar he? Snap ik helemaal niks van..

Succes met wachten, hopelijk betekent het voor jou gewoon dat je zwanger bent!

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb dat zelf ook elke maand, zo'n 3/4 dagen na mn ei gevoelige borsten. Dat is dan een teken dat mijn ongi eraan komt. Dus als je het dan opeens niet hebt, betekent het toch gewoon dat je ongie er NIET aan komt?

Hopelijk voor jou is het goed nieuws.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoe gaat t nu jonie!?

12. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Heb dat ook wel eens en heb hier op de site deze vraag ook wel eens aan de verloskundige gevraagd.
    Het kan soms zijn dat de symptomen van je ei en nod veranderen.
    SOms betekent het wat, maar vaak ook niet.
    Ik hoop natuurlijk is jou geval dat het wel zo is en je straks een posi test in handen hebt :D

13. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties
    Lottie: nog steeds geen pijnlijke borsten en voel vandaag wel allemaal steekjes onderin, beetje kramp lijkt het wel. En als ik de berekening maak zou ik vandaag mn innesteling hebben. Spannend! Hou jullie op de hoogte, maar ga nergens van uit dan kan het ook niet zo tegenvallen als ik gewoon ongi wordt:)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jonie
    Als je vandaag je innesteling zou hebben dan klopt je banner hier niet;). De innesteling is normaal zo/n 5-6 dagen na je eisprong.

15. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

wat bedoelen jullie met 'zere borsten'?
    Ik heb nl het gevoel dat mijn tepels prikken, beetje alsof je huid in de zon verbrand is. En ik heb het idee alsof ik ineens een giga grote boezem heb alhoewel er niks veranderd is haha.
    Herkend iemand dit?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Loes
    ja dat herken ik zeker van m'n zwangerschap! Met zere borsten bedoel ik zelf echt de hele borst, niet de tepels. En toen ik zwanger was had ik dus juist zere tepels/branderige tepels en ze werden idd ook al gelijk voller m'n borsten. Spannend!

17. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ik heb een late eisprong gehad op 7 november, dus een lf van 13 dagen en dan kan het wel. Weet vrij zeker dat toen mn ei is geweest want heb ovulatietesten gebruikt deze maand. Ach, we zullen wel zien. Ik reken maar nergens op hoor...

18. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    lottie,
    weet je nog vanaf wanneer je dat branderige gevoel had?
    Ik heb pas vrijdag of zaterdag mijn ei gehad, lijkt me een beetje aan de vroege kant of niet?

Spannend allemaal zeg!

Deel Deze Pagina