zere borsten voor, tijdens en ná menstruatie, watskeburt??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pechvogol, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hallo!
    Gezien ik 2 mk heb gehad in de laatste 15 maanden ben ik bekend met alle mogelijke symptomen die in de cyclus voor kunnen komen.
    Maar ik heb weer iets nieuws hoor. Een paar dagen na mijn eisprong begon ik misselijk te worden. Gezien ik dat vaker heb gehad, was ik niet gealarmeerd totdat ik iets aan mn borsten zou voelen. Een paar dagen later begonnen die dus ookte groeien en tintelen.
    Een klein weekje later werd ik ongesteld, in die zin opgelucht, omdat de klachten dan gaandeweg afnemen. Ik heb een dag of 7 gemenstrueerd, maar alle klachten bleven.
    Nu ben ik alweer 3-4 dagen niet meer ongesteld en alle klachten zijn er nog steeds. Kotsmisselijk, pijnlijke, tintelende borsten, moe en bij beweging soms sterretjes voor mn ogen. Ik heb de 2e dag na einde ms nog een 2v5 gedaan.
    Deze was negatief, maar ik zag na een lange tijd een indroogstreepje.
    Nu zie ik tegenstrijdige berichten online over indroogstreepjes bij deze test.

Maar goed, is iemand bekend met deze klachten? Heeft iemand dit misschien ook gehad na mk? Ik word er nl een beetje gek van!

Groetjes!

Deel Deze Pagina