Ik ben ongesteld geweest t/m afgelopen zondag en maandag heb ik een ovulatietest gedaan en toen kreeg ik twee gelijke streepjes. Gisteren en vandaag heb ik ook getest en beide keren kwam er alleen een controlestreep. Kan je zo vroeg je eisprong hebben?
ligt eraan hoe lang je ongi heeft geduurt? je zegt t/m zondag, maar dan weten we nog niet in welke cyclusdag je zit je kan ook gewoon slechte ovulatietesten hebben, zoals de kruidvat ovulatietesten, die geven zelfs bij mijn vriend positief aan een eitje begint te rijpen vanaf je ongesteldheid, en groeit gemiddeld 2 mm per dag.. maar kan denk ik niet voor een dag of 8 springen, zelfs cyclusdag 8 zou errug vroeg zijn.. het gemiddelde is namelijk op cyclusdag 14. als je een cyclus hebt van 23 dagen is het minimale wat gebruikelijk is, dan zou je eisprong op dag 9 komen uitgaande van een luteale fase van 14 dagen als je cyclus korter dan 23 dagen is, moet je vaak contact opnemen met de gyneacoloog ( volgens de mijne dan)
Het was dag 8 van mijn cyclus, je telt vanaf je eerste dag van je ongesteldheid, toch? Ik heb testen van Predictor, ik was bang dat de test nog positief was vanwege mijn miskraam een aantal maanden geleden, maar omdat de test van gisteren en vandaag negatief waren, ga ik toch twijfelen of ik misschien maandag posititef teste omdat mijn eisprong eraan kwam.
dan kan het best meid als het op cyclusdag 8 is! ze zeggen vaak dat je na een MK een vroege eisprong kan hebben omdat je cyclus nog van slag is, dus denk dat je ei er dan idd aankomt.. dan zou je ei op dag 9 of 10 komen als het goed is succes meid! hopelijk is het snel raak Liefs Daantje
Maandag geklust en vanavond weer..ik hoop het maar. Na de miskraam van 3 1/2 maand geleden kan ik wel wat goed nieuws gebruiken...
Het is me niet helemaal duidelijk. Ik ben ongesteld geworden op 8 febr en op 24 febr. had ik volgens de sensitest een ovulatie, ik heb een cyclus van 47 dagen kan dit uberhaupt wel? groetjes Anne
Dan heb je je ei toch op cd 16 gehad, dat is op zich normaal, alleen dan zou je een luteale fase van 31 dagen gehad hebben en dat kan eigelijk niet.. Ik denk dat de ovutest dan niet klopt?