zeker weten dat het deze keer raak was!!...toch niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by poppie2, Jul 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppie2

poppie2 Actief lid

Nov 4, 2007
    253
    0
    0
    misschien een beetje raar maar ik was er dit keer 100% van overtuigd dat het deze maand raak was....maar nee helaas ik werd verrast door de duivel!!
    alles leek erop dat ik zwanger was, maar wachte netjes met testen.
    de 'bloeding' die ik kreeg leek niet op mijn ongie zoals altijd. 1 dag heel heftig en daarna 2 dagen minimaal.
    zou het kunnen betekenen dat ik misschien en hele vroege miskraam heb gehad? ik was er echt van ovetuigd dat ik zwanger was.
    heeft iemand dat ook mee gemaakt? of ben ik een beetje :(..aan het worden?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik denk dat als jij negatief hebt getest (kwam niet heel duidelijk naar voren in je verhaal) en hebt gebloed, dat je dan gewoon ongesteld bent geworden. De enige aanwijzing dat het een vroege mk zou zijn geweest is dan dat de menstruatie maar drie dagen heeft geduurd, en dat vind ik niet echt overtuigend bewijs ofzo.
    Succes volgende keer!

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik zou me er in iedergeval niet zo op pinnen een gevoel
    Want ik was bijna 3 jaar bezig elke maand met dat :"Nu ben ik zwanger!" en het putte me extreem uit (toch ging ik door whaha)
    Totdat ik te horen kreeg dat ik met IUI zou beginnen,toen viel die gevoel van me af en poef zwanger!Zonder iui
    Wat ik wil zeggen is relax meid :p:);)

4. poppie2

poppie2 Actief lid

Nov 4, 2007
    253
    0
    0
    ik had nog helemaal niet getest, omdat ik ongesteld werd totaal onverwacht en deze keer anders als 'normaal
    ik dacht echt door allerlei kwaaltjes dat ik zwanger 'moest' zijn (mn gevoel dan he)

5. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Vorige ronde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was, had symptomen en ongi kwam later, negatief getest.

En deze ronde rekende ik helemaal nergens op en zwanger...

Ik heb toen ook wel gedacht aan vmk ook omdat ik heel erg last had aan 1 kant maar weet je je zal het nooit weten.

6. mamamirri22

Jul 21, 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn miskraam heb ik 1 dag heel veel gebloed met dikke stolsels en twee dagen licht, ik wist ook dat het een miskraam (wel heel vroeg, 5 weken) was omdat ik twee weken na DIE bloeding gewoon menstrueerde.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoe meer zwanger ik me voelde, hoe negatiever mijn testen en ik dus niet zwanger was.
    net als puzzycat raakte ik juist zwanger toen ik er niet mee bezig was. op alleen een gevoel kun je natuurlijk niet zeggen of het een mk was of niet. je ongi kan een keertje anders zijn.

volgende maand beter hoop ik voor je!

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb inderdaad ook heel erg vaak het gevoel gehad dat het raak was, en dan was het uiteindelijk niet zo. Hormonen kunnen gekke dingen met je lichaam doen en als je het zo graag wilt, let je natuurlijk ook overal op. Als je bloeding netjes twee weken na je eisprong begon, dan is het geen miskraam geweest. Veel prille zwangerschappen zetten niet door en daardoor word je ongesteld. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.

9. mamamirri22

Jul 21, 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd ik was 17 dagen overtijd , wist net dat ik zwanger was en die dag ging het mis.

dus nog heel pril en ze zeggen inderdaad dat je een "miskraam"op je nod geen miskraam noemen mag , maar als je een positieve test gehad hebt vind ik het wel een miskraam eigenlijk...of ben ik nu een zeikerd:)

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je voor je NOD getest hebt, mag het nog geen miskraam heten. Ik ben het wel met je eens, dat het dan wel een miskraam is voor je gevoel. Maar medisch gezien is dit niet zo. Een positieve test na je NOD telt wel.

11. Emjee

Emjee Actief lid

Jul 23, 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!!! Misschien is het inderdaad een hele prille zwangerschap geweest, maar sowieso doen hormonen van alles met je lichaam zo voor de menstruatie.
    Ik probeer het nu een beetje los te laten, want al die signalen hebben me nu al meerdere malen teleurgesteld :(

Zwaar irritant als je lichaam je steeds voor de gek houdt...

Helemaal na mn miskraam is er geen hoogte meer van de signalen en de cyclus te krijgen, grrrrrrrrr om gek van te worden.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik wordt ook ook af en toe gek van mijn lichaam.
    Sinds het moment dat ik ging vloeien, nu 8 dagen geleden en al 4 dagen niet meer gevloeid... heb ik juist soms steeken en steekjes in mijn bm en een drukkend gevoel rechts en links. Ik zou potjandorie haast toch willen gaan testen ondanks dat ik gewoon ongi ben geweest. En dit is echt de eerste maand dat ik zoiets raars heb... het lijkt wel alsof er elke maand meer verassingen uit mijn truckendoos komen!

Liefs Cyntje78

13. poppie2

poppie2 Actief lid

Nov 4, 2007
    253
    0
    0
    ja precies Cyntje78....dat heb ik nou ook steeds....zal ik dan toch testen...ondanks de bloeding die ik gehad heb!! hahaha

HORMONEN!!! GGRRRR om (soms) gek van te worden!!:$

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Sonjaja... heb jij ook die klachten? Ik heb echt pijnlijke steekjes regelmatig. Heel vreemd! Nog nooit gehad vanaf mijn ongi. Normaal begint dit pas over een dag of 5 vlak voor mijn ei... en houdt dan 1,5 aan.
    Ik zorg gewoon dat ik sochtends meteen ga plassen, dan is de drang minder hahaha! Want ik heb nog 1 test liggen. Ohhh wat voel ik me stom dat ik de neiging heb om te gaan testen.

Groetjes Cyntje78

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    begon het vloeien bij jou ook te vroeg ??
    ik was 4 dagen te vroeg ongi, en op mijn nod was het weer over. ben normaal meestal wel 5 of 6 dagen ongi. nu allerlei vage klachtjes, maar ik hou mezelf maar voor dat het tussen de oren zit en dat ik gewoon af moet wachten wat er deze maand gebeurt. (en nu gewoon fanatiek verder klussen:D) wie weet blijkt straks dat het toch al raak was, ach dan zijn de kritieke weken ook sneller voorbij :)

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha! Ja zo kun je het ook bekijken... dan vliegen de weken voorbij ;)
    Ik weet niet of ik te vroeg ongi werd, want juist afgelopen ronde heb ik eens geen ovutesten gebruikt. Achja... het zal wel niet. Zo wel dan zullen de klachten alleen maar toenemen niet? Hahaha... het wordt steeds erger met mij (schaam)
    Ik ben 4 dagen ongi geweest.... voorafgaand gruwelijke pijn aan buik en rug (ga ik 11 aug voor naar de gyn) na 2 uur stopte de pijn, ging ik vloeien en bleef het drukkende gevoel bij mijn eierstokken en steekje (soms pijnlijk) in mijn bm. Ik kan niet zeggen dat ik veel bloed heb verloren.

Groetjes Cyntje78

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb ook niet getest, maar tot nu toe ben ik altijd heel regelmatig, 27 - 29 dagen. vandaar dat ik voor mijn gevoel 4 dagen te vroeg was.
    ben nu moe, verkouden, bij vlagen licht misselijk en mijn heb steken in mijn boobs, maar het zal wel gewoon wishfull thinkin zijn omdat er in mijn direkte omgeving 4 of 5 wel zwanger zijn en ik nog niet ....

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ha Fioontje,
    Ik heb gisteren dus toch maar getest 8) negatief natuurlijk. Maar ik werd echt gek van de steekjes en zo...
    Morgen begin ik met de ovutesten.

Groetjes Cyntje78

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jammer dat je neg getest hebt... ik kan me nogsteeds inhouden en wij klussen braaf om de dag. kan mezelf nog niet toe zetten om te gaan testen. heb met manlief afgesproken dat we pas aktie gaan ondernemen als we 1,5 jaar bezig zijn. zolang heeft lars nl ook op zich laten wachten...
    maargoed, ik hoop dat we elkaar snel kunnen feliciteren :D

Share This Page