Hoi meiden, Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil en sindsdien twee keer een cyclus gehad van 31 dagen met ergens in het midden mijn ei. Nu ben ik 2 april voor het laatst ongesteld geworden en heb ik volgens mij 13 april al mijn ei gehad (inclusief rekbaar slijm). Zijn er meiden die hier ervaring hebben met een vroege eisprong of zou mijn cyclus gewoon wat korter zijn geworden?
Hey, Heb alleen de 13e rekbaar slijm gehad en ook mn ei gevoeld. Eigenlijk zou ik nu bijna mn ei moeten hebben, maar voel helemaal niets. Raar he?
Hey hoi, Kan best zijn dat je cyclus nu gewoon korter is geworden. Bij mij was dat ook zo. Dan moet je er 14 dagen bij op tellen, dan kom je op 27 april NOD. Dan heb je nu een cyclus van 25 dagen. Kan misschien ook zijn omdat je nog aan het ontpillen bent. Groetjes
de eisprong kan variëren van 8 t/m 14 dagen bij de doorsnee vrouw. bij elke vrouw is het weer anders en kan per maand verschillen. ik heb meestal dag 13 en eenmaal gehad op dag 8
Ik heb een cyclus die schommelt tussen de 28 en 32 dagen en heb een vroege eisprong. Bij mij is hij op dag 8 of 9 dus ik heb een langere LF (periode tussen ei en ongie) Dus, ja je kan een vroege eisprong hebben.