technische vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jelly, Oct 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb nog een laatste vraagje ivm slijmpjes. zaterdag had ik nl het rekbare slijm waarover zoveel gepraat word. Ik superblij! En geklust natuurlijk...
    Nu merkte ik gisteren dat mijn slijm nog steeds rekbaar was. Vandaag niet? Volgens mijn calculator zou ik morgen de innestelling kunnen hebben.
    Maar is het dan vandaag te laat om nog te klussen of hoe zit dat nu?

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik denk dat je je ei al gehad hebt, maar voor de zekerheid nog een beetje klussen kan nooit kwaad!

3. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    zoals hierboven al aangegeven... extra klussen kan nooit kwaad. Ik hoor heel regelmatig dat het eitje iets later was dan voorzien... so go for it :D

4. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jelly. Ik moest van me gyna 2 dagen voor me eisprong gemeenschap hebben want dan ben je het vruchtbaarst als je eisprong komt. Ik weet niet wanneer je je eisprong heb gehad want dan zou het nu niet veel meer uit maken om gemeenschap hebben, het is wel altijd goed en fijn Groetjes Jolie

5. VickyS

VickyS Actief lid

Oct 11, 2006
    191
    0
    0
    België
    Volgens mijn ha blijft dat rekbare slijm een tijdje aanwezig, dus het begint een paar dagen voor de eisprong en blijft daarna ook eventjes aanwezig. Maar écht vruchtbaar ben je natuurlijk maar de uren dat je ei er effectief is.

Share This Page