Wie weet dit, nieuw met zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caruli, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Ik ben nieuw op het gebied van spontaan zwanger worden en nu heb ik een vraagje.

9 dec gestopt met de pil
    13 dec ongi geworden.
    17 dec 1 pil genomen omdat ik niet wist dat ik al mocht stoppen van de gyn
    17 dec zei de gyn stop maar. dus na 1 pil gelijk weer gestopt
    Sinds vorige week heb ik een rommelende buik en nu sinds vandaag ineens veel afscheiding met bruin erbij.
    Wat kan dit zijn, al mijn aankomende ongi.

Sorrie mijn toetsenbord pakt de tekens niet goed meer dus kan geen vraagteken neerzetten.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik denk aan een innestellingsbloeding :D:D:D spannend ;)

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Kan twee kanten op gaan, je bent net gestopt met de pil begrijp ik dus je lichaam is nog wat van slag.
    Je kán in een keer zwanger zijn maar de kans is groter dat je ongesteld gaat worden...

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Sorry, ik zie nu pas je onderschrift en de zin dat je nieuw bent op gebied van spontaan zwanger worden dringt nu pas tot me door.

Goedemorgen.

Ik hoop niet dat ik je heb gekwetst met mijn berichtje.
    Toch blijf ik bij m'n punt dat de pil een raar iets en een lichaam daar flink van slag van kan zijn.

Stiekem hoop ik op goed nieuws natuurlijk ;)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Geeft niks hoor meid, en idd de pil kan je helemaal van slag brengen.. we zullen het wel afwachten.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    even half off-topic.. Ik heb eigenlijk nooit een pil gebruikt (ja 2 maanden, maar toen kwamen de kilo's en ik voelde me rot) maar soms heb ik het idee dat men wel wat beter uit mag leggenw at er gebeurd als je stopt met de pil. Zo veel vrouwen in onzekerheid na het stoppen!

Ontopic.. Ik hoop voor jou op innesteling oid. Maar waarschijnlijker is het dat het van het stoppen van de pil komt. Nu komt je cyclus pas echt op gang. Met de pil heb je geen echte cyclus..

Ik zie aan je onderschrift dat jullie het nodige hebben meegemaakt.. Dus eigenlijk zou een snel wonder jullie dubbel gegunt zijn;) Dus daar duim ik gewoon voor mee

Deel Deze Pagina