Vroege eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iris6weken, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo allemaal,

Wij gaan nu voor een tweede kindje! Heel spannend dus!
    Maar bij de eerste duurde het een jaar met tussendoor een ma met 8 weken..
    Nu ik dus weer me een beetje verdiep in t zwanger worden.. En sindsdien m'n zoontje er is niet meer aan de pil ben geweest heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen..
    Alleen vraag ik me dus nu af of ik toevallig niet eens vroege eisprong heb en dat ik daar de vorige keer met zwanger worden niet aan hebt gedacht? Deed toen wel ovulatie testen maar ik merk zodra ik ongesteld ben geweest al wat slijmerige afscheiding heb en gister wat buikpijn, m'n laatste dag van m'n menstruatie was afgelopen zaterdag..
    Wie heeft er hier ervaring mee? Ben nu bang dat ik straks m'n eisprong mis en straks weer in het zelfde schuitje zit als de vorige keer en het weer een jaar of zelfs langer gaat duren..

Alvast bedankt!

2. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    ik heb hier geen ervaring mee, maar ik kan je wel adviseren om vanaf dat je ongesteldheid voorbij is gelijk beginnen met om de dag klussen. als de man te lang zonder klussen zit dan gaan de zaadcellen dood, als je dan rond de eisprong pas gaat klussen dan krijg jij al die dode zaadcellen binnen en komt er geen bevruchting. het is het meest gezonde voor de zaadcellen als je om de dag klust. ook niet elke dag, of meerdere keren per dag want dan worden er niet genoeg aangemaakt. en klus gewoon door tot je nod dan weet je zeker dat jullie genoeg jullie best hebben gedaan. succes!

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Dankjewel voor je reactie!

Ja wij zijn zaterdag begonnen met klussen en vanavond dan weer ;) en dan om de dag! Ik denk dat ik maar weer ovulatie testen ga halen om te kijken of het daadwerkelijk zo is, een vroege eisprong..

4. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    graag gedaan en heel veel succes!

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Als je dipstick ovulatietesten bestelt bij zwanger&kids, kun je zo vaak testen als je wilt ;) die zijn niet zo duur en werken goed.

6. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Dankjewel voor de tip! Zal meteen even gaan kijken.. Begin ik er volgende maand mee.. Als het niet al meteen nu raak is ;) maar hou er rekening mee dat het waarschijnlijk nog wel een aantal maanden gaat duren, hoop natuurlijk van niet maar uit ervaring, haha!

Deel Deze Pagina