zouden jullie al testen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by IS88, Feb 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IS88

IS88 Fanatiek lid

Jul 8, 2012
    1,133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hierbij mijn kaartje, zouden jullie al testen? Ik vind het namelijk best spannend, heb al wat klachten, krampjes, gespannen borsten en maagzuur.

Aan de andere kant acht ik de kans klein omdat we 4 dagen voor de eisprong (dag 17) voor het laatst geklust hadden.

ben benieuwd wat jullie er van vinden!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Tja je temp is nog mooi hoog, maar kan ook op nod nog omlaag gaan natuurlijk.
    Is een kwestie van hoeveel geduld jij kan opbrengen.....

succes!

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Testen kan altijd natuurlijk... Je temp is mooi hoog dus...

4. Fae

Fae Niet meer actief

Als je je zwanger voelt, waarom niet?? je temp is nog mooi hoog :D

5. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    gwn doen ik had 4 dagen voor mn nod positief getest!

6. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ja, ik zou testen.

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik had op 11 dpo een positieve test.

Let wel het kan zijn dat hij omowit is bij jou. Zoals Esther ook al zei kan je temp op of de dag na je nod nog omlaag gaan. Hopelijk niet natuurlijk.

8. mariposa33

Jul 15, 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook testen! Puur voor je gemoedsrust...alhoewel het natuurlijk alle kanten nog op kan gaan.

Ik zit nu 7 DPO had vanmorgen getempt op 37,4...moet er wel bij zeggen dat ik een blaasontsteking heb dus misschien is daar de hoge temperatuur wel aan te danken. Wat denken jullie? Ik had vanmorgen uit nieuwsgierigheid al een test gedaan maar deze was negatief en spierwit! Ik weet het het is nog erg vroeg om te testen maar ja je leest vaak dat sommige toch positief testen. Heb nu wel lage rugpijn, wat ik ook altijd bij de ovulatie en menstruatie heb en mijn borsten zijn wat voller maar niet noemenswaardig en zijn ook niet gevoeliger ofzo....

Pff wat een spanning zeg...maar zou het kunnen dat ik hoog temperatuur vanwege blaasontsteking? Voel mij verder prima niet warmer ofzo dan normaal.

Share This Page