Hallo allemaal, Geen idee of ik dit hier moet plaatsen, anders hoor ik het wel. Ik ben op dit moment niet heel erg bezig om zwanger te raken, maar ben wel een tijdje gestopt met de pil. Ik wilde van de hormonen af en over een tijdje willen we wel proberen voor een tweede te gaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik nooit mijn cyclus bijgehouden, we wilden er niet te bewust mee bezig zijn. Een kindje was welkom, maar het had geen haast. Met als gevolg dat ik er pas na 13 weken achter kwam. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren Nu ben ik wel mijn cyclus aan het bijhouden. Tot nu toe ziet deze er al volgt uit: 32, 30, 28, 28, 33. Gisteren voelde ik al een beetje buikpijn en gisterenavond zag ik tot mijn verbazing opeens bloed. En dat heeft doorgezet, dus het lijkt toch echt of ik ongesteld ben. Het is 14 dagen geleden dat mijn vorige menstruatie begon. Enig idee hoe dit kan en of het eventueel iets anders kan zijn? Ik heb me nooit zo verdiept in een cyclus enzo, maar 14 dagen kan toch niet?
Nou, dan zou het wel een wonder moeten zijn, omdat we het wel met condoom doen. Pff, wordt er opeens wel een beetje zenuwachtig van, haha. Ik wacht het wel even af
Ik zat nog even te denken. Een innesteling zou toch nog niet kunnen normaal gesproken? Het zou bij een cyclus van gemiddeld 28 dagen toch nu pas ovulatie zijn? Innesteling zou dan pas paar dagen later zijn. Maar ik heb me er nog nooit helemaal in verdiept. Toch eens kijken of ik ergens een test kan scoren deze week. Dat durft ik niet bij de lokale drogist haha
Toch maar een test gehaald en niet zwanger. Had het ook niet verwacht eigenlijk. Toch echt raar van mijn cyclus dus. Zou het voor jullie reden zijn om naar de dokter te gaan? Of gewoon even afwachten. Daar neig ik naar, maar misschien is dat heel dom?
Volgens mij is het een tussentijdse bloeding. Dat kan zo ineens gebeuren, ook bij een regelmatige cyclus.