Hallo, Mijn cyclus is zeer regelmatig, 31 dagen en het bloedverlies(heftigheid) verloopt altijd hetzelfde. Is het met deze regelmatige cyclus wel mogelijk dat ik een vroege eisprong heb, en dat dat kan wisselen per maand? Ik zit wel in een ICSI traject, heb volgende maand een gesprek en dan ws in m'n komende cyclus een cryo terugplaatsing. Toch wil ik deze cyclus een kans wagen om spontaan zwanger te worden. Ik zit nu op mijn 4-de menstruatiedag, maar zou ik dan over een paar dagen al een ovulatietest kunnen doen met het oog op een eventuele vroege eisprong deze maand? Alvast bedankt. Groetjes, Elles
Hallo Elles, Als je zeer regelmatig ongesteld bent, verwacht je niet ineens dat je eisprong veel vroeger zou zijn. Er kan weleens een paar dagen verschil tussen zitten. Dus als je op dag 31 je menstruatie krijgt, verwacht je de eisprong rond dag 17. Ik denk als je inderdaad over een paar dagen begint, zo rond dag 9/10, dat je de eisprong niet mist. Ook niet als de eisprong toevallig dit keer een paar dagen eerder is. Succes toegewenst en ook met het mogelijk komende ICSI-traject. Groetjes Monique