Hoi dames, mijn temp doet zo raar deze maand en nou had ik gisteren de hele dag ovu-pijn en draderig slijm...dus ik ga er vanuit dat ik gisteren mijn ei heb gehad, maar is je ei op dag 9 niet heeeeel erg vroeg? kan er dan al wel een eitje gerijpt zijn? en hoe moet ik nu mijn nod berekenen? gewoon 14 dagen na gisteren? liefs Liesje
Hai Liesje, Het kan idd zijn dat je je ei dan vroeg hebt gehad, dus na ongeveer 14 dagen moet je dan ongi worden...Suc6 met klussen dan he
slijm en pijn kan je makkelijk 3 dagen van te voren krijgen....en komt voor je ei, na je ei veranderd je slijm meteen in een witte creme..substantie Dan is je ei gesprongen...nu nog niet...misschien bijna
we hebben deze week al wel geklust gelukkig maandag en gisteravond maar ik had geen rekening gehouden met zo'n vroeg ei heeft ie dan wel genoeg tijd gehad om te rijpen vraag ik mij af? :
denk maar zo...als ie niet rijp was was ie niet gesprongen maar ik denk toch echt dat ie nog moet komen hoor
dan is het toch wel vreemd dat mijn temp al zo hoog is en dan plaatst FF mijn ei ook verkeerd...die zet hem gewoon op dag 9 ?
Ik zou als ik jou was nog ff goed klussen en dan wacht je tot je nod? Weet t anders ook niet Zo heeeeel veel verstand heb ik er ook niet van, sorry... Liefs
nou ja deze week er dan nog maar even een paar grooooooote klussen tegenaan gooien en dan maar gewoon wachten tot mijn oude nod..... ik weet het anders ook niet.. hoe lang heeft een ei nodig om te rijpen?
Hoi Een eitje heeft minimaal ongeveer 8 dagen nodig om te rijpen, dus het zou kunnen je ei op dag 9, maar ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, waarschijnlijk heb je een dezer dagen je ei. Succes met klussen!
FF geeft bij mij al een ei op dag 8?! Snap er ook niets van,proberen gewoon door te klussen.Maarja vorige maand geen ei gehad,misschien dat het daar door komt! Anders rond dag 16/18 een eisprong! Is wat met ons lichaam he Liesje