hoi allemaal, even een vraagje: weet iemand hoe een innesteling voelt? Vandaag is het ongeveer een week voor mijn NOD. ik was bij mijn vader heerlijk aan het bbqen en ineens kreeg ik een heel raar gevoel in mijn buik (echt helemaal onderin, volgens mij waar je baarmoeder ook zit). het was net alsof er iets binnenin heel zwaar werd (een soort kramp, net alsof er een steen op gelegd werd). het deed niet echt heel erg pijn, maar het was wel heel vreemd. dit heb ik nog nooit gehad! groetjes banjabes
ik weet niet of het voor iedereen hetzelfde is maar ik krijg altijd van die ongiekrampen in mijn buik dan.
Ik werd er helemaal naar van, een flinke scherpe steek, ik werd duizelig en misselijk, moest echt even gaan zitten. Bij de jongste een zeurderige menstruatiegevoel.
heb er helemaal niks van gevoeld was zelfs zeker die maand dat ik NIET zwanger was en iedere maand ervoor wel haha
Deze maand had ik ook een zwaar gevoel ter hoogt van mijn baarmoeder. Met zelfs wat bloedverlies na het vrijen. Mijn buik deed wel pijn, had zelfs schrik dat er iemand zou tegen duwen. Is bij iedereen verschillend denk ik...