Hoi dames! Maandag 22 maart was mijn laatste menstruatie dag. Ik ben vanaf 26 maart begonnen met testen. Mijn laatste cyclus was 32 dagen en daarvoor 28 dagen. Ik probeer de testen allemaal rond het zelfde tijdstip te doen (18:00u). Wat zeggen jullie van de test van vandaag? Groetjes!
Die lijkt wel bijna positief. Ik zou als een test er zo uitziet wel 2x per dag testen. Het kan nl zijn als je vanavond niet meer test en pas morgen weer je je piek mist.
Ik zou denken positief Ik had vanochtend een positieve test. Vanavond al niet meer. Dan zouden we tegelijk oplopen
Oké, en wat adviseer je mij. Gisterenavond hebben we nog gemeenschap gehad, wachten tot morgen of vanavond nog een keer? Het schijnt toch dat elke dag gemeenschap ook niet goed is?
Ohja dat is wel duidelijk inderdaad! Heb hier nog een foto gemaakt, alleen word die zo onduidelijk als je hem upload...
Volgens mij kan ie nog net een tikkeltje donkerder. En in principe kun je elke dag seks hebben. Om de dag seksen is een advies voor als bekend is dat er verminderde zaadkwaliteit is. Als de zaadkwaliteit goed is kan het gewoon elke dag. Zou niet vaker op 1 dag gaan doen.