Wie weet waar ik in Amsterdam een vroege echo kan laten doen? Ik was bij mijn vorige zwangerschap naar Proline in Zaandam geweest maar zij zitten nu helemaal vol tot begin maart en ik zou graag eerder een echo willen hebben. Ik wil het hartje zien kloppen Verloskundigen praktijken doen toch geen vroege echo's zonder medische reden met 6 weken?
Als je ongerust bent en je belt naar een vk praktijk willen ze meestal wel met 7 weken een echo doen hoor.
Net gebeld met de vk praktijk en de assistent bood zelf aan een echo te laten maken met 7 weken en dan met 11 weken de intake en een termijn echo. Vind het heel prettig, misschien kun jij dit ook voorstellen?
Als je echt gaat om het hartje te zien kloppen kun je beter pas over een week of twee gaan (7,5-8 weken)... Met 6 weken hoeft het hartje nog niet per se echt te kloppen en daar word je dan alleen maar meer onzeker van...
ik wist niet hoe ver ik was en kreeg (kwamen we achter) met 6 weken een echo en nog geen hartje, dit maakte mij heel onzeker je kunt beter wachten tot 7,5 /8 weken.