Van een.......??? hihi... In de eerste instantie wilden wij het niet weten, toen wilde vriend het wel weten dus bij poging 3 voor de 20 weken echo een shot laten maken en in enveloppe gedaan, toen wilde vriend het niet weten, zucht dussss enveloppe bij verlos gelaten. Het begon toch te kriebelen dus besloten vandaag bij mn controle de enveloppe mee te nemen, en opengemaakt! wij krijgen een zoon! Zo happy! btw pottyshots topic is gesloten??? Liefs Louan
THNX ladies... Wat betreft het wel niet wel niet,....we waren vanaf het begin echt standvastig maar er zijn zoveel mensen om ons heen zwanger en de ene geslachtsbepaling na de andere, begon het gewoon echt te kriebelen, wij komen er op de 24ste week achter hahah de meeste die het willen weten weten het al weken van te voren. Buitendat, ik moest vaak terug voor een echo en denk steeds de piellie al gezien te hebben, heb natuurlijk zoveel echo;s gezien dat ik er automatisch naar ging kijken, dus eigenlijk wilde ik het gewoon weten lol... ....maar ik moet zeggen het was nog steeds een verrassing..heb nog steeds traantjes gelaten, het is toch wel een bevestiging. Ben daarna lekker wezen shoppen voor de kleine uk hihih... Grappig he die piellie kun je niet meer omheen! hihi Liefs