Dames ik weet dat er al een topic bestaat, maar ik kan h'm nergens meer vinden :s Weet iemand nog waar alle alternatieven werden beschreven? Thanks!
Weet niet waar alternatieven staan, maar met een beetje water, huidolie of bodylotion kan het ook. Wel na gebruik even goed schoonmaken (maar dat gold ook voor de gel). Succes!
buikbalsem gebruik ik... maar zag dat ze bij de kijkshop ook contactgel verkochten. De drogist adviseerde aloë vera gel op waterbasis, maar een tube kostte een tientje... ik hou het bij de buikbalsem, werkt prima!
Ik gebruikte bij mijn vorige zwangerschap gewone bodylotion (nivea, dove,...). Werkte prima! Nu nog even te vroeg .
Super bedankt voor alle tips! Kan ik er vanavond weer tegenaan. Gisteren niet kunnen vinden, dus vanavond maar een nieuwe poging doen voor ik volledig in paniek raak XD
Heel eerlijk...ik heb wel eens de (superranzige) haargel van mijn man gebruikt. Zo'n grote goedkope pot weet je wel. Stonk nogal, maar werkte prima. Wel goed afpoetsen daarna.
Ik gebruikte glijmiddel. Liefst ladies glide als ie in huis was. Bij buikbalsem begon hij zo te kraken, lang leve het glijmiddel haha
Ik was eigenlijk benieuwd waarom je er iets voor moet gebruiken. Kan het niet gewoon zonder iets? Ik had laatste controle een invaller als vk maar die was volgens mij de gel vergeten en het hartje hoorde je evengoed goed.