SUA gezien bij 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door RoAn1981, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij hebben vanochtend de 20-weken-echo gehad. Alles zag er goed uit, tot ze bij de navelstreng kwam. Ze zag maar 2 vaten in plaats van 3. Volgens de echoscopiste kon ze niet zeker zeggen of dit ook echt zo was, aangezien de baby niet goed in beeld wilde liggen. Maar ze zei terecht: ik kan ook niet uitsluiten dat het er geen 2 zijn, dus ik stuur jullie door voor een uitgebreidere echo volgende week.

Moet ik me nu zorgen maken? Het hartje, de niertjes, het buikje, het schedeltje, middenrif, blaasje, noem maar op: alles zag er prima uit en ook goed op termijn: precies 20,5 week. Gewicht was nu 327 gram en dat was volgens de echoscopiste ook goed. Dus hoe bang moet ik nu zijn voor die uitgebreidere echo dinsdag? Iemand ervaring?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Vriendin van mij (skatje hier op het forum) is 28 weken zwanger en haar dochter heeft ook een sua. De echo's zijn verder goed. Meestal levert het niet zo'n groot probleem op.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Een vriendin van mij had dat ook. KIndje was wel wat klein na de geboorte, maar verder niets. En dat is nu weer helemaal bijgetrokken.

4. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken iemand bij wie dit ook zo was. Bleek helemaal goed te gaan met het kindje. Is zelfs groter en zwaarder dan gemiddeld geboren en inmiddels een gezonde dreumes.

Hoeft dus niet per definitie een 'probleem' te zijn

Deel Deze Pagina