Hallo dames, 2 dagen geleden de geslachts bepaling gehad en tot mijn grote verbazing is het een meid! We hebben een jongen al en ik was er zo van overtuigd dat ik alleen kongens zou krijgen (totaal nergens op gebaseerd natuurlijk) dat ik de beste mw gewoon niet geloof hahaha ... ik heb mijn hele leven al het gevoel een jongensmoeder te zijn... voorkeur heb ik totaal niet.. t was altijd een heel sterk gevoel... nou zag de echo mw het gelijk.. alleen omdat ze steeds weg bewoog was het lastig op de foto te krijgen... ik ben 16 en 4 dagen wellicht kunnen jullie er wat van bakken? Ik ga proberen de foto te uploaden.. maar heb dit nog nooit gedaan hahah ik hoop dat het lukt..
Ik herken dat niet op een echo.. Te weinig ervaring! Moet er wel bij zeggen dat 16wekn volgens mij wel erg vroeg is? Dus Mss krijg je over een maand alsnog gelijk
Ik heb het met 15 laten doen en was duidelijk meisje. Wel gewacht met kopen tot met de 20 weken echo. En this nog steeds een meisje!! Dus voor de zekerheid kan je ook wachten met 20 weken.
Nee hoor, 16 weken is niks geks tegenwoordig. Bij de meeste echobureaus kan je al een geslachtsbepaling laten doen vanaf 15 weken en er zijn er zelfs vanaf 14.
Ik wacht sowieso de 20 weken echo af met kopen idd! Maar de echo mw was echt heel zeker en zei dat ze me anders terug had laten komen... haha we zien het wel! Blijft spannend allemaal!
Ik heb gisteren geslacht echo gehad met 15.5. Zij twijfelden absoluut niet en was echt een meisje. Ze heeft een paar x gekeken. Bij mij zoontje was t met 14 weken al duidelijk een jongen. En idd ook wij mochten terug komen als t niet duidelijk zou zijn of als ze toch twijfelde.
Ik zie het ook niet haha maar het is een doorsnee van de bil dus dan moet dat witte in het midden het aanduiden.. het was dus met bewegende beelden goed te zien zei ze maar ze kon geen goede fotos maken omdat ze telkens bewoog...
Ik kan van de foto niet veel maken, maar als zij er zo van overtuigd was denk ik dat het wel klopt. Zij doet dit natuurlijk dagelijks! Ik was ook overtuigd van een jongen. Met 15 weken een echo gehad, en het was toch echt een meisje. Met de 20 weken echo is dat opnieuw bevestigd. Wat kan je gevoel er toch naast zitten he .