Fijn dat je dat had! Ik zat te twijfelen om de datum van de termijn echo te rekken omdat ik dan toch al ongeveer op vakantie ben XD Maar een pret echo is ook zo gedaan. Bij mijn zoontje had ik pas bij 27 weken duidelijkheid. 3 echo's voor nodig gehad. Gelukkig voor hem was hij bij geboorte wel duidelijk een jongen. Ik denk niet dat ik deze keer zo lang wil/kan wachten.
hahaha ik snap je heel goed vind het ook zoo leuk om gewoon al te weten wat we krijgen en gericht kunnen shoppen, gericht een naam te kiezen
Ik had met 15 weken een geslachtsbepalende echo. Morgen de 20 weken echo, ben benieuwd of ze nog steeds een meisje is .
Gefeliciteerd! Natuurlijk wil ik op de eerste plaats een gezond kindje, maar ik zou een dochter wel erg leuk vinden (koningskoppel)
Ik heb ook een afspraak gemaakt. Wij mogen 26-8 dan ben ik 13 wk en 6 dgn. Bij vorige zwangerschappen niet laten doen...spannend!
Ik had gister een afspraak met 14,5 weken. Onze kleine wou het eerst niet laten zien zat ik kleermakers zit. Maar op het eind heeft ze het toch laten zien. Wij krijgen er nog een kleine meid bij